loading...
بارداری زایمان نوزاد سیسمونی
mina بازدید : 146 جمعه 03 آبان 1398 نظرات (0)

 یکی از عوارضی که ممکن است نوزادان در دوره شیرخوارگی به آن مبتلا شوند، خارش شدید بدن آنها است که گاهی با خاراندن محل خارش‌ها، منجر به زخم شدن نقاطی از پوست می‌شود.

در ادامه سؤال یکی از مادران درباره این عارضه و پاسخ آن آمده است:

سؤال: نوزاد حدود 10ماهه شیرخواره‌ام، کنار صورت و پاهایش می‌خارد و با خاراندن، مداوم آن را زخم می‌کند؛ برای درمان این عارضه چه کنم؟

پاسخ دکتر محمدمهدی شیرمحمدی؛ پژوهشگر طب سنتی (پس از معاینه طفل): این بیماری حاصل گرمای زیاد شیر مادر است.

برای درمان، مادر نوزاد باید این موارد را رعایت کند: خوراکی‌‌های خنک هم میل کند مانند خیار، کاهو، سبزیجات و نیز عرق کاسنی و عرق شاتره (روزی یک لیوان) یا قدر یک نخود در روز «شیرخشت»؛ در مصرف این موارد افراط نکند زیرا هم مادر و هم بچه دچار نفخ معده و فرزند دچار برگردان شیر می‌شود.

برای درمان نوزاد، به پوست صورت و پاها، خیار یا عرق کاسنی و شاتره بمالید و روزانه یک تا سه قاشق عرق کاسنی با عرق شاتره (یا یکی از آنها) را بخورانید.

در صورت تداوم بیماری این ضماد (کرم) را بسازید و استعمال کنید: 2 قاشق اسفرزه + 2 قاشق روغن بادام شیرین + دو برابر آن خیار رنده‌شده درشت‌تخم؛ بعد از 3-2 ساعت، مایع این محلول را که لزج و چسبنده است از یک پارچه نازک (مثل جوراب) عبور دهید و سپس آن را در جای خنک مانند یخچال نگه دارید.

قبل از استعمال این ضماد، مقداری از آن را در محیط گرم خانه نگه دارید که سردی آن بچه را آزار ندهد؛ روزی 4‌ــ‌3 مرتبه این ضماد را به ملاج (گودی بین پیشانی و نوک سر) و نیز صورت و جاهای آسیب‌دیده بمالید؛ بعد از 15‌ـ‌ـ‌10 دقیقه می‌توانید کرم را با پارچه مرطوب ولرم، پاک کنید.

بعد از بهبود پوست آسیب‌دیده، می‌توانید برای اطمینان، باز هم محلول را تا چند روز به پوست بمالید اما دیگر به «ملاج» نمالید تا سر بیش از حد، سرد نشود.

تسنیم

mina بازدید : 195 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)

وقتی سطح انرژی بدنتان پایین است، شاید نتوانید در برابر وسوسۀ مصرف کافئین، شکلات و شیرینی یا هر چیزی که به شما انرژی بدهد مقاومت کنید و خیلی راحت ممکن است سراغ غذا‌های آماده بروید، اما سعی کنید در برابر این حس مقاومت کنید. شاید غذای آماده به شما انرژی موقتی بدهد، اما در نهایت این انرژی افت می‌کند. شما می‌توانید به راحتی به جای مصرف این مواد غذایی مضر، مواد غذایی سرشار از پروتئین یا فیبر را انتخاب کنید که انرژی مورد نیاز بدنتان را تأمین می‌کند. در این مطلب می‌توانید با چند مادۀ غذایی مناسب برای افزایش سطح انرژی بدن مادران پس از زایمان آشنا شوید.

ماهی

ماهی‌ها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسید‌های چرب اساسی و مهم امگا۳ هستند که تحقیقات نشان داده است تأثیر زیادی در بهبود حالتان دارد. به علاوه، میزان چربی و کالری آنها از بسیاری منابع دیگر پروتئین کمتر است. ماهی‌هایی مثل ماهی سالمون نیز به محافظت از قلب کمک می‌کند و توانایی مغز را بالا می‌برد.

تخم‌مرغ

تخم‌مرغ که فقط ۷۸ کالری و در عین حال ۶ گرم پروتئین دارد، دارای پروتئین و سرشار از مواد مغذی دیگر است. بیشتر مردم معمولاً سعی می‌کنند زردۀ تخم‌مرغ را نخورند، چون کلسترول دارد. اما زردۀ تخم‌مرغ حاوی کولین است که برای حافظه بسیار مهم است. اگر در مصرف تخم‌مرغ افراط نکنید، کلسترول خون شما افزایش پیدا نمی‌کند. همچنین زردۀ تخم‌مرغ را به صورت پخته مصرف کنید و از خوردن تخم‌مرغ خام خودداری کنید.

بلغور یا حریرۀ جو دوسر

بلغور جو که سرشار از ویتامین‌های B که کاهش‌دهندۀ اضطراب و فیبر‌های حل‌شدنی است، بهترین گزینه برای بالا بردن سطح انرژی شماست. فیبر رژیمی شما را بدون افزایش وزن سیر می‌کند. همچنین سطح قند خونتان را ثابت نگه می‌دارد و از خواب‌آلودگی شدید در ساعت‌های روز جلوگیری می‌کند. بلغور جو را با شیر مخلوط کنید و چند میوۀ مغذی مثل توت‌خشک‌، توت‌فرنگی یا کشمش به این بلغور اضافه کنید تا یک میان‌وعدۀ سالم و مقوی داشته باشید.

ماست

ماست در مقایسه با شیر، حاوی مقادیر بیشتری پروتئین، کلسیم و ویتامین D است. به علاوه، بسیاری از ماست‌ها مثل ماست‌های پروبیوتیک، به ویژه ماست لاکتیویا باکتری‌های مفید زنده و فعال دارد که به هضم بهتر غذا و رفع یبوست یعد از زایمان کمک می‌کند، پس سعی کنید ماست را به عنوان میان‌وعدۀ روزانه مصرف کنید.

عدس

عدس جزء حبوبات زودپز است و منبعی عالی از فیبر حل‌شدنی است که انرژی ثابتی به شما می‌دهد، کند می‌سوزد و قند خون را هم تثبیت می‌کند. این فیبر همراه با فولات و منیزیم، به تقویت قلب هم کمک می‌کند. علاوه بر اینها، عدس منبعی عالی از آهن است، ماده‌ای که در دوران بارداری و شیردهی بیشتر به آن نیاز دارید. بهتر است عدس را با غلات کامل مثل برنج قهوه‌ای و جوپرک مصرف کنید تا پروتئین کامل به دست بیاورید، زیرا پروتئین حاوی هر نُه آمینواسید ضروری بدن هست.

حمص

این غذای خوشمزه با نخود، کنجد، لیموترش و روغن زیتون درست می‌شود و سرشار از پروتئین، فیبر، آهن، ویتامین C و فولات است. بهتر است نخود را از قبل بخیسانید تا دچار نفخ نشوید. حُمُص را همچنین می‌توانید در کنار تکه‌های خلال‌شدۀ هویج و انواع نان جو مصرف کنید.

آجیل‌ها

آجیل یکی از کامل‌ترین تقویت‌کنندۀ سطح انرژی است. آجیل‌ها مخصوصاً آجیل خام به قدر کافی کربوهیدرات و پروتئین دارد که به شما انرژی پیاده‌روی یا کوهنوردی بدهد. برای اینکه شکر، نمک و چربی اضافه مصرف نکنید، مخلوط خودتان را با توت‌خشک، برگۀ زردآلو و آجیل‌های سالمی ک برای قلب مفید است مانند پسته و بادام خام درست کنید.

همچنین بادام‌زمینی کالری بالایی دارد، اما از مواد غذایی دیگر سیرکننده‌تر است و به طور طبیعی میزان کالری مصرفی شما را در طول روز را کنترل می‌کند. برخی تحقیقات نشان داده است که وقتی افراد به مدت چندین هفته، روزانه ۵۰۰ کالری بادام‌زمینی مصرف کردند، سرعت متابولیسم آنها در زمان استراحت افزایش یافت؛ بدون این که میزان ورزش خود را بیشتر کنند.

کدو حلوایی

کدو حلوایی سرشار از پتاسیم است. پتاسیم ماده‌ای است که به عملکرد بهتر قلب و عضلات شما کمک می‌کند. به علاوه، فیبر و ویتامین A زیادی دارد. فیبر به تثبیت قند خون شما کمک می‌کند و ویتامین A به قوی شدن سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با عفونت‌های کاهش‌دهنده انرژی کمک می‌کند. کدو حلوایی پخته‌شده را می‌توانید به تنهایی یا در کنار کمی برنج قهوه‌ای مصرف کنید.

سیب

میوۀ سیب سرشار از فیبر است که نه تنها گزینه‌ای عالی برای یک میان‌وعدۀ بعدازظهر است، بلکه قدرت بالایی در مبارزه با بیماری‌ها دارد. به علاوه، سیب حاوی بورون است که ماده‌ای معدنی است و می‌تواند شما را هوشیار نگه دارد.

اگر هم خیلی هوس شکلات کرده‌اید، می‌توانید به جای شکلات معمولی، شکلات تلخ بخورید. شکلات تلخ با کیفیت خوب و حداقل ۷۰ درصد کاکائو، سطح سروتونین مغزتان را بالا می‌برد و حالتان را بهتر می‌کند. برخی تحقیقات نشان داده است که مصرف شکلات باعث ترشح اندورفین در بدن می‌شود، ماده‌ای شیمیایی که حس سرخوشی را ایجاد می‌کند.

مادرشو

mina بازدید : 151 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|مشخصات فنی توالت فرنگی مروارید مدل الگانت با نصب راحت و آسان ساخته شده از متریال درجه یک ساخت ایران توالت…|وقتی نوزاد قنداق می شود احساس امنیت بیشتری می کند.گرمای ناشی از قنداق در روزهای اولیه تولد آرامش نوزاد را در رحم مادر برایش تداعی می کند.با..|اگر این امکان رو هم مزاشتین که به صورت عکس های قابل دانلود باشه خیلی بهتر هم میشد|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده‌لیست‌علاقه‌مندی‌ها|تبلیغات در چیدانه درباره چیدانه عضویت در کسب و کار قوانین ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید|راهنمای خرید توالت فرنگی کودک ، با این نکات سرتان کلاه نمی رود!|خانه » لوازم خانگی » کالای بهداشتی ساختمانی » سرویس بهداشتی » توالت » توالت فرنگی توالت فرنگی|قربان شما . خوشحالیم که براتون مفید بوده . بله حتما به زودی کلی تغییرات مثبت ایجاد میکنیم|پرداخت در محل توسط اداره پست به دلیل مجهز نبودن اکثرا مناطق پستی به دستگاه کار تخوان مبلغ خرید به صورت نقد و یا در صورت هماهنگی با نامه رسان به صورت کارت به کارت به حساب نامه رسان امکانپذیر است.|تزئینات اتاق کودک و لباس نوزاد تخت و پارک- گهواره – تخت کنار مادر|همچنین برای رفتن به صفحه خرید بالش های بارداری

توالت فرنگی کودک

 

بر روی لینک رو به رو کلیک کنید خرید بالش بارداری|این توالت یکی از آن وسایلی است که کودک را جذب خود می‌کند. رنگ‌های ‌شاد به کار رفته در این محصول به همراه طرح زرافه بامزه روی آن و دسته های پلاستیکی نورانی باعث می‌شوند کودک با علاقه بیشتری روی آن بنشیند.|برای باقی وسایل ریز سعی کنید ست تهیه کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید|همچنین توالت‌های بیضی کمتر کثیف شده و حذف بوی آنها نیز بیشتر است؛ بنابراین توالت هایی با لگن بیضی شکل مناسب تر است.|تجهیزات پزشکی کیت تست سریع خانگی (تست اعتیاد-تست ایدز-تست بارداری و….)|سایز ۱ و ۲ ۲ تا – شورت عینکی سایز صفر نخرید و سایز یک دو عدد تهیه کنید.|تهیه شده از الیاف میکروفایور ۱۰۰ در صد پنبه جهت عدم حساسیت و تعریق|دریابید که چه زمانی باید آموزش دهید و چه زمانی دست بکشید|سایت کودک ، بارداری ، زایمان ، تربیت کودک ، بیماری های کودک ، نی نی|اختلال محاسباتی در کودکان -کمک به کودکان دارای اختلال محاسبه پریشی|همچنین شما عزیزان میتونید برای اینکه اطلاعات بیشتری کسب کنید و حتی راجع خرید محصولات ، «مارک محصولات ، قیمت محصولات و…»

 

توالت فرنگی کودک

 

|سلام به همه ی شما عزیزان و همراهان مجموعه ی سپاسگزار و خدمت گزار مادرآن|مثلا در برخی مدلها، توالت فرنگی های وال هنگ برای نصب، به دیوارهای ضخیم تری نیاز دارند زیرا دیوارهای ضعیف و نازک قابلیت نصب این توالت ها را ندارند که باعث تعویض یا استحکام بیشتر دیوارهای حمام و دستشویی می شود، که خود هزینه بر است.|در مورد خرید وسایل تغذیه نوزاد هم چون هنوز نوع غذای نوزاد مشخص نیست (شیر مادر یا شیر خشک) از همان ابتدا همه وسایل سیسمونی کامل خریده شوند.|قنداق فرنگی نوزاد طرح فیل و زرافهمناسب برای کودکان از بدو تولد|اگر کودک شما مایل است اجازه دهید بدون پوشک چندین بار طی روز دقایقی را روی صندلی توالت بنشیند. در پسران، اغلب بهتر است که نشسته ادرار کنند و سپس پس از اتمام آموزش دفع می توانید ادرار کردن ایستاده را نیز یاد دهید. کتاب آموزش توالت رفتن را بخوانید یا به کودک خود یک اسباب بازی برای سرگرم شدن هنگام نشستن بر روی صندلی توالت بدهید.|اکثر کودکان اوایل اغلب حدود دو تا سه ماه آموزش مداوم توالت رفتن در کنترل مثانه در طی روز تسلط دارند. آموزش توالت در خواب نیمروز یا شبانه ممکن است ماه ها یا سالها طول بکشد.

توالت فرنگی موزیکال

 

{یادآورهایی را ارائه دهید. خود را خیس کردن اغلب زمانی روی می دهند که کودکان مجدوب فعالیت هایی می شوند که برای لحظاتی دلچسب تر از استفاده از توالت است.|همراه با یک پیمانه کاسه ای مدرج جهت سنجش دقیق میزان دارو و سایر سیالات|با حفظ نگرش مثبت در خود و دیگر مراقبان کودک، شروع کنید. سپس این مراحل را انجام دهید.|سلام سلامت باشید . بله چشم حتما انشالله به زودی تغییرات خیلی خوبی در لیست سیسمونی خواهیم داشت که امیدواریم شما هم بپسندین|ورود به سایت / ثبت نام قبلا ثبت‌نام کرده‌ام نام کاربری یا ایمیل *|همه گروه‌ها وسایل نقلیه ورزش فرهنگ فراغت املاک لوازم الکترونیکی استخدام کسب و کار خدمات موبایل، تبلت و لوازم لوازم خانگی لوازم شخصی|کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.|این توالت فرنگی کودک دارای دستمال توالت و جای گذاشتن دستمال میباشد. جنس این کالا از پلاستیک مرغوب است و در رنگهای متنوعی ارائه میشود.|شیشه شیر کوچک برای صفر تا یک ماهگی نوزاد و شیشه شیر متوسط و بزرگ برای ماه های بالاتر است .|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|ست شیرآلات شیرآلات آشپزخانه شیرآلات توالت شیرآلات دوش شیرآلات روشویی کالای بهداشتی ساختمانی سرویس بهداشتی توالت|اگر کودک شما در چند هفته بر استفاده از صندلی توالت یا توالت مقاومت می کند یا نمی تواند بر روی آن بنشیند یک وقفه بیندازید. اگر این فرصت ها باز هم او را آماده نکرد طی چند ماه دوباره تلاش کنید.|این کالا موزیکال بوده و قابلیت پخش آهنگ برای کودک را دارد. هنگام نشستن کودک بر روی آن با فشار دادن دکمه ای که در کنار آن است شروع به پخش موزیک میکند. پخش آهنگ شاد باعث سرگرمیه و جذب بیشتر کودک برای استفاده از این توالت فرنگی میشود.|گاز صفحه استیل گاز صفحه

 

سرامیکی گاز صفحه شیشه گاز صفحه شیشه - آلومینیوم گاز صفحه شیشه و استیل هود برندهای هود آروما|استان تهران ، شهر تهران ، شهرك غرب ، بلوار دريا مطهري شمالي ، كوچه عيسي پور|لیست سیسمونی نوزاد «کامل ترین و جدید ترین لیست در اینترنت»همراه با عکس|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده‌لیست‌علاقه‌مندی‌ها|۲۸- ۱-۲ تا بالش کوچک برای گذاشتن تو کریر برای اوایل نوزاد و ..|یکی از این کارها که شاید همه والدین با مشکلات مربوط به آن مواجه شده باشند توالت رفتن کودکان هست.|اطمینان یابید که کودک شما می تواند روی پاهای خود بر روی زمین یا صندلی توالت فرنگی بایستد.|این محصول مناسب کودکان ۱۸ ماه تا ۵ سال می باشد و توانایی تحمل وزن ۲۵ کیلوگرم را دارد.|جهت خوراندن دارو به کودکان و بیمارانی که نمی خواهند دهان خود را باز کنند|اکثر رشد نوزاد در هنگام خواب است, بنابراین لازم است به آن ها زمان مناسب خواب داده شود تا سالم باقی بمانند و به خوبی رشد کنند..|جنس پلاستیک مرغوب با لبه‌های گرد و رنگارنگ دیگر مشخصه‌های این توالت است.|در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران باردار و نوزادان دلبندشان در نظر گرفته است. تا تمامی مایحتاج مادران باردار، نوزادان و کودکان را با تنوع بی نظیری از برترین برندها به ایشان عرضه نماید.|مشاوره و خرید آنلاین سیسمونی و مایحتاج مادر باردار، نوزاد و کودک|چراغ‌های روی دسته می‌تواند مدتی که کودکتان روی آن نشسته او را سرگرم کند.|فر برقی فر برقی و گازی فر گازی گاز صفحه ای برندهای گاز صفحه ای آروما

 

خرید انواع توالت کودک و نوزاد

 

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.|اولین نفری که مطلع می شود، باشید و در جریان فروش های ویژه محصولات قرار بگیرید!|با باز کردن درب این توالت شروع به پخش موزیک کی کند .در ضمن لگن این توالت به راحتی جدا شده و برای نظافت هر چه بیشتر می باشد.از دیگر مزیت این دستشویی طراحی شبیه خودرو فولکس ولگن می باشد.|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|تاخیر در زایمان طبیعی چه زمانی رخ میدهد و چه پیامدهایی دارد؟(بخش دوم)|برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.|تلفن تماس جهت رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر : شعبه سعادت آباد ۲۲۳۵۴۲۸۲ - ۰۲۱ | شعبه قیطریه ۲۲۶۸۹۵۵۸ - ۰۲۱ | شعبه شریعتی ۸۸۴۲۲۴۹۵ - ۰۲۱|البته احتمال هم وجود دارد به دلایل مشکلات بارداری نوزاد هم با وزن […]|ثبت توضیحات نقد وبررسی توالت فرنگی بیبی جم babyjem|اختلال محاسباتی در کودکان -کمک به کودکان دارای اختلال محاسبه پریشی|پس از استفاده، لگن زیر توالت را می توان جدا کرده و به صورت جداگانه آن را تخلیه کرد و سپس آن را شست.|توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا بسیار زیبا با طراحی ساده ساخته شده از متریال درجه یک ساخت ایران توالت فرنگی…|پرداخت در محل توسط اداره پست به دلیل مجهز نبودن اکثرا مناطق پستی به دستگاه کار تخوان مبلغ خرید به صورت نقد و یا در صورت هماهنگی با نامه رسان به صورت کارت به کارت به حساب نامه رسان امکانپذیر است.|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|معمولاً کودکان تا سال ها به والدین خود برای انجام دادن کارهایشان وابسته هستند.|به راهنمایی بیشتری احتیاج داشته باشید

خرید توالت فرنگی کودک

میتونید از طریق چت آنلاین سایت ،اینستاگرام مجموعه و کامنت در همین مقاله و حتی تماس با|چراغ‌های روی دسته می‌تواند مدتی که کودکتان روی آن نشسته او را سرگرم کند.|در ابتدا فقط زمانی که می‌خواهید کودک را به توالت ببرید، پوشک را باز کنید و به تدریج زمان باز بودن کودک را افزایش دهید|آدرس دفتر: تهران،منیریه، خیابان ولیعصر، خیابان فرهنگ، کوچه دهم، پلاک ۸، طبقه ۳، واحد ۴|در این سری از محصولات ، مخزن و کاسه به یکدیگر متصل بوده و اگرچه هزینه بیشتری نسبت به دیگر مدلها خواهند داشت ، اما به دلیل نداشتن درز و گوشه و کنار تمیز کردن آنها آسانتر خواهد بود.|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده‌لیست‌علاقه‌مندی‌ها|همه‌ی حقوق اين تارنما متعلق به مجموعه تولیدی نهال می‌باشد.|این کالا موزیکال بوده و قابلیت پخش آهنگ برای کودک را دارد. هنگام نشستن کودک بر روی آن با فشار دادن دکمه ای که در کنار آن است شروع به پخش موزیک میکند. پخش آهنگ شاد باعث سرگرمیه و جذب بیشتر کودک برای استفاده از این توالت فرنگی میشود.|– برای هوا و فصل های سرد پتوی زخیم برای زمان برگشت نوزاد|چگونه استرس روز اول مدرسه کودکمان را کنترل و درمان کنیم؟|مدل سوم توالت فرنگی های دیواری (هنگ) می باشد که جلوه بسیار زیبایی به فضای حمام و سرویس  بهداشتی می دهند و نظافت آنها بسیار ساده است، اما هزینه آنها نسبت به دو مدل دیگر بسیار بیشتر است، همچنین برای نصب نیاز به دیوارهای ضخیم دارند که مناسب برای هر سرویس بداشتی نیست.  |محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|درباره چیدانه دستاوردهای چیدانه تماس با ما همکاری با تحریریه پرسش های متداول فرصت های شغلی ثبت سفارش کالا و خدمات عضویت در کسب و کار تبلیغات در چیدانه قوانین چیدانه ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

خرید اینترنتی توالت فرنگی کودک

 

قصری کودک در رنگ های مختلف (سفید آبی، سفید قرمز، سفید سبز و رنگارنگ) ارائه شده است تا سلایق مختلف را پوشش دهد.|شما ممکن است نفس راحت تری بکشید اگر کودک شما نحوه استفاده از توالت را کشف می کند و یاد می گیرد. اما انتظار وقوع پیشامدهای تصادفی و در رفتن های ناگهانی را داشته باشید. اینجا مواردی برای پیشگیری و کنترل خیس کردن شلوار وجود دارد:|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|اگر نوزاد در فصل سرد سال به دنیا بیاد ، لباس‌های گرم مانند شال و کلاه، ژاکـت، جلیقه و لباس های گرم و مناسب زمستان یا پاییز نباید فراموش بشه.|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|گردآوری توسط بخش مراقبت از نوزاد ، مراقبت از کودک سایت آکا|فروشگاه تمیزکالا نماینده انحصاری فروش آنلاین محصولات ایس ایز در ایران| تعداد البسه نوزاد و اینکه تا چه سنی بخواهید از قبل لباس بخرید به بودجه شما بستگی دارد اما بهتر است خیلی آینده‌نگری نکنید و برای هر ماه و سن بیشتر از یک دست لباس نخرید.|استفاده از این خدمات کاملا رایگان است ثبت سفارش از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷ پاسخگوی شما هستیم.|توالت فرنگی مروارید مدل تانیا از نظر جنس و کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی مانند ترکیه و آلمان طراحی…|تمامی حقوق این سایت متعلق به مجموعه مادرآن می باشد،

 

https://www.amazon.co.uk/slp/baby-toilet/7bkds7c8gk54c66

 

استفاده از محتوای این سایت با ذکر منبع بلامانع است.|نکته : ما سعی میکنیم ضروری ترین وسایل و در این لیست قرار بدیم که ممکنه برای بعضی کامل باشه و برای بعضی دیگه ، ممکنه قصد داشته باشند وسایل بیشتری تهیه و خرید کنند|پس از چند هفته آموزش توالت موفقیت آمیز، کودک شما ممکن است آماده جابجایی پوشک با آموزش شلوار یا لباس زیر باشد. این انتقال یا گذر را با رفتن به بیرون جشن بگیرید. به کودک اجازه دهید تا خود لباس زیر را بیرون آورد.|در بازار انواع گوناگونی از توالت های فرنگی با طراحی های مختلفی وجود دارد که شامل دوتکه ، یک تکه و دیواری ( وال هنگ) هستند . |این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|قابل استفاده برای خوراندن آب میوه و سایر مایعات به کودک|اگر امکانش هست این لیست سیسمونی وکامل تر کنید و اگر قابلیت دانلود هم داشته باشن و ستون بندی بشن که دیگه چه بهتر|کسب و کارها تصاویر بلاگ چیدانه ثبت سفارش کالا و خدمات|هود برندهای هود آروما آلتون اخوان استیل البرز اسنوا الکس الیکا ایلیا استیل بوش بیمکث تکنوگاز داتیس درخشان درسا دلگان دیموند زیگما سامسونگ سیمر فرامکو لوازم جانبی هود هود جزیره ای هود زیر کابینتی هود شومینه ای هود مخفی هود مورب  |نی نی لند عرضه کننده انواع تبدیل توالت فرنگی کودک

 

توالت فرنگی موزیکال کودک

 

 رابط توالت فرنگی کودک از بهترین برندهای روز دنیا (فروش حضوری در شعب نی نی لند – فروش آنلاین در سایت و اپلیکشن) . در صورت داشتن هرگونه سوالی با مانی نی لند تماس بگیرید . |خـانـه سیسمونیلیست سیسمونی نوزاد «کامل ترین و جدید ترین لیست در اینترنت»همراه با عکس|.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.|همچنین برای رفتن به صفحه خرید بالش های بارداری بر روی لینک رو به رو کلیک کنید خرید بالش بارداری|کودکان نسبت به سن، شخصیت فردی و مهارت ‌های فردی ‌شان واکنش متفاوتی نشان می‌ دهند و این می ‌تواند باعث شود بسیاری از والدین (پدر و مادر) از مسائل اساسی […]|اگر به دنبال توالتی با ظاهری جذاب هستید، این محصول می تواند نیاز شما را برآورده کند.|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده‌لیست‌علاقه‌مندی‌ها|همه آگهی‌ها همه فروشگاه‌ها پشتیبانی راهنما و پشتیبانی تماس با پشتیبانی حساب من ورود / ثبت نام پسندیده‌ها آگهی های من جستجوهای من چت های من ثبت آگهی رایگان

 

{این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|آیا کودک شما می تواند روی صندلی بنشیند و سپس از روی آن بلند شود؟|لگن و قصری توالت فرنگی, وسایل بهداشت, وسایل بهداشت و حمام|نوع دیگر، توالت های فرنگی وال هنگ با نصب بر روی دیوار می باشند که علاوه بر اینکه جلوه زیباتری به فضای دستشویی می بخشند ،حجم کمتری از فضای دستشویی را اشغال کرده و دارای کارایی بیشتری بوده و تمیز کردن زیر آنها نیز راحت تر می باشد.اما باید گفت، این مدل از توالت فرنگی های موجود در بازار گرانتر هستند و ممکن است هزینه های دیگری نیز به دنبال داشته باشند.|اگر در حال تهیه سیسمونی هستید مارو بسیار خوشحال میکنید که از ما خرید کنید و این فرصت و به ما داده باشید که عشق وعلاقه و مشتری مداری واقعی رو به شما نشون بدیم|استفاده از مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی سیسمونی بیبی ماما تنها برای اهداف غیر تجاری و با ذکر منبع بی‌مانع است.|لبه‌های گرد لگن به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت، کودک را روی آن قرار دهید.|توالت فرنگی کودک موزیکال سپیده تویز یکی از آن وسایلی است که کودک را جذب خود می‌کند.|رنگ‌های ‌شاد این محصول به همراه طرح زرافه بامزه روی آن و دسته های نورانی باعث می‌شوند کودک با علاقه بیشتری روی آن بنشیند.|چیدانه / بلاگ / سرویس بهداشتی / راهنمای خرید توالت فرنگی، با این نکات سرتان کلاه نمی رود!|فروشگاه تمیزکالا نماینده انحصاری فروش آنلاین محصولات

 

ایس ایز در ایران|وقتی او در حمام است در کنارش بنشینید. حتی اگر کودک شما فقط آنجا نشسته است، او را به تلاش کردن تشویق کنید و به او یادآوری کنید که بعداً اجازه تلاش دوباره برای دستشویی را دارد. برای حفظ ثبات سعی کنید صندلی توالت یا توالت فرنگی را هنگام بیرون رفتن از منزل با خودتان ببرید.|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|این لذتها برای کودکان زمانی دو چندان می شود که دکمه کنار این توالت را بزنید تا موزیک زیبایی برای کودک پخش شود. همچنین چراغ های روی دسته توالت فرنگی باعث افزایش جذابیت این محصول می‌شود.|طبق نظر پزشکان، بهترین زمان برای شروع از پوشک گرفتن کودکان ۲۴ ماهگی است که مغز کودک تکامل یافته است.|این توالت فرنگی کودک با ابعاد نسبتا قابل قبول، فضای کمی را به خود اختصاص داده و به راحتی قابل حمل است.|این ویژگی محصول که موزیکال می باشد یکی از حسن های بزرگ آن می باشد.|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|خونسردی خود را حفظ کنید. کودکان عمداً خیس کردن شلوار را برای عصبانی کردن والدین ایجاد نمی کنند. اگر کودک شما خود را خیس کرد او را سرزنش، تأدیب یا خجالت زده نکنید.

 

صندلی جیش و تبدیل توالت فرنگی کودک

 

 

|تمامی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط است به کالای پزشکی فیض ( تجهیزات پزشکی فیض)|تزئینات اتاق کودک و لباس نوزاد تخت و پارک- گهواره – تخت کنار مادر|محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها|لب و صورت کودک خود را زیاد نبوسید! | مراقبت از نوزاد و کودک|رنگ‌های ‌شاد این محصول به همراه طرح زرافه بامزه روی آن و دسته های نورانی باعث می‌شوند کودک با علاقه بیشتری روی آن بنشیند.|لیست سیسمونی نوزاد-لیست سیسمونی ضروری -لیست سیسمونی مختصر و مفید-لیست سیسمونی با قیمت-لیست سیسمونی نوزاد همراه با عکس لیست سیسمونی ضروری نی نی سایت ليست سيسموني كامل نوزاد لیست سیسمونی مورد نیاز نوزاد-لیست سیسمونی معمولی-لیست سیسمونی دوقلوها-لیست سیسمونی نوزاد دختر-لیست سیسمونی ایرانی-لیست سیسمونی ارزان-لیست سیسمونی اصفهان-لیست سیسمونی ارزان قیمت-لیست سیسمونی اسپرت-لیست اقلام سیسمونی-لیست اجناس سیسمونی-لیست اسامی سیسمونی نوزادلیست اسامی سیسمونیلیست اولیه سیسمونیلیست سیسمونی بچهلیست سیسمونی با عکسلیست سیسمونی برای نوزادلیست سیسمونی برای نوزاد پسرلیست سیسمونی با قیمت ۹۷لیست سیسمونی بچه دوملیست سیسمونی با عکس و قیمتلیست سیسمونی برای دوقلوهالیست سیسمونی برای دخترلیست سیسمونی پسرلیست سیسمونی پسر با لیست سیسمونی نوزاد پسر|۴۵- بالش برای پهلوی نوزاد، اختیاریه (برای به پهلو خواباندنش که دو تا استوانه ای هست میشه خودتونم درست کنید)|ما در این صفحه علاوه بر لیستی که توسط مجموعه مادرآن برای شما عزیزان تهیه شده

mina بازدید : 129 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)

برخی مادران به خاطر حساس بودن نوزادان آن ها را شبانه به حمام نمی برند به خصوص اکنون که در فصول سردسال به سر می بریم بهترین کار این است که وی را در طول روز استحمام کنیم ناگفته نماند این کار صبر و، شکیبایی و دقت مادر را می پذیردبدون شک شستشوی نوزادی که بدنی بسیار حساس داشته و به جهت لطافت خاص پوست، در معرض آب به سرعت لغزنده می‌شود تجربه‌ای متفاوت و تاحدودی دشوار است.

حتی برخی والدین جوان حمام بردن نوزاد تازه به دنیا آمده را تجربه ای «اعصاب خردکن»(!) می‌دانند اما واقعیت این است که اگر کمی دقت چاشنی این کار شود، آنگاه شستشوی نوزاد یکی از دلپذیرترین بخش‌های رسیدگی به او خواهد شد.مهمترین نکته درخصوص حمام کردن نوزاد تازه به دنیا آمده این است که او به احتمال زیاد علاقه‌ای به این کار ندارد. از این رو صبر و شکیبایی شما کمک زیادی به راحتی نوزاد و همچنین آرامش خاطر شما خواهد کرد.

هر از چند گاهی باید نوزاد به حمام برد؟

البته در اینجا منظور از حمام بردن این نیست که لزوما نوزاد را به فضایی از خانه که تحت عنوان حمام می‌شناسیم ببرید بلکه منظور همان شستشوی نوزاد در وان پلاستیکی یا لگنی مناسب است که معمولا در محیط داخل خانه و در جایی با دمای مناسب صورت می‌گیرد. یادتان باشد نیازی به انجام این کار به صورت روزمره نیست.
تحقیقات ثابت کرده که حمام بردن نوزاد برای بیش از چند دفعه (مثلا دو تا سه بار) در هفته موجب خشک شدن پوست او می‌شود. نکته مهم توجه به تعویض به موقع پوشک و لباس‌های نوزاد در طول هفته است.به بیان دیگر اگر این کارها سر موقع مناسب انجام شود تنها باید سر، صورت، گردن و اطراف ناحیه‌ای که نوزاد را پوشک می‌کنید هر روز شستشو داده شود.

حمام بردن نوزاد در شب بهتر است یا صبح هنگام؟

این به خود شما بستگی دارد. مهمتر از هر چیز این است که حوصله و شکیبایی کاملی داشته باشید. سعی کنید زمانی را برای حمام بردن نوزاد انتخاب کنید که از چیزی ناراحت نباشید و موضوع خاصی ذهنتان را به خود مشغول نکند.بسیاری از والدین صبح را برای شستشوی نوزاد انتخاب می‌کنند و این زمانی است که نوزاد در هوشیاری کامل است و در عین حال علاقه زیادی به تجربه چیزهای جدید دارد.

البته بسیاری از پدران و مادران ترجیح می‌دهند نوزاد تازه به دنیا آمده‌شان را در زمانی که به خواب او نزدیک است به حمام ببرند تا پس از آن با آرامش کامل، خوابی راحت را تجربه کند.به هر حال توجه داشته باشید اگر نوزاد را پس از شیر دادن به حمام می‌برید، ابتدا کمی صبر کنید تا شیر خورده شده اندکی هضم شود و سپس او را برای شستشو آماده کنید.

آیا استفاده از لیف ملایم برای شستشوی نوزاد کافی است؟
به طور کلی نیازی نیست که نوزاد را حتما در لگن یا وان مخصوص قرار داده و او را بشویید بلکه می‌توانید تا زمانی که زائده بند نوزاد جدا نشده (که ممکن است سه تا چهار هفته به طول انجامد)، از لیف یا اسفنج مخصوص استفاده کنید.

برای شستشوی نوزاد با لیف یا اسفنج نرم به این نکات توجه کنید:

* مکانی گرم که دارای یک سطح صاف باشد را آماده کنید. حتی اگر سکوی مناسبی در حمام یا آشپزخانه ندارید، می‌توانید حوله مناسبی بر روی زمین پهن کرده به شرط آنکه سطح مورد نظر به اندازه کافی گرم باشد.

* با چند بار آزمایش کردن دمای آبی که در لگن یا وان پلاستیکی آماده کرده‌اید از مناسب بودن آن مطمئن شوید.

* یادتان باشد همواره باید یکی از دو دستتان آزاد بوده و با آن نوزاد را نگه دارید.
* در کنار دست خود لیف نرم و لطیف، حوله (که توصیه می‌شود کلاه هم داشته باشد)، شامپوی مخصوص نوزاد، صابودن ملایم و مرطوب کننده، حوله‌ای برای خشک کردن نوزاد، پوشک و لباس‌های او آماده باشد.

* در این حالت قرار نیست نوزاد را در لگن آب یا وان پلاستیکی قرار دهید بلکه قرار است او را با اسفنج یا همان لیف نرم و ملایم مرطول شستشو دهید. ابتدا نوزاد را بر روی حوله یا دستمال مناسبی که آماده کرده‌اید قرار داده و با آب خیس کردن لیف، شروع به شستشوی صورت نوزاد کنید.

* نیازی نیست از صابون برای این قسمت از بدنش استفاده کنید. از یک پارچه نرم و لطیف که آن خیس کرده اید برای تمیز کردن اطراف چشم نوزاد استفاده کنید. این کار را از گوشه چشم به بیرون انجام دهید.

* به طور کلی شستشوی بدن نوزاد با آب ولرم کفایت می‌کند اما اگر احساس کردید بدنش کثیف است یا مختصر بویی دارد می‌توانید از صابون ملایم و مرطوب کننده هم استفاده کنید.

* زیر بغل، پشت گوش، اطراف گردن، محل پوشک کردن و لای انگشتان دست و پا از جمله قسمت‌هایی است که باید به خوبی شسته شود.

* دقت کنید در تمامی این مراحل و برای حفظ گرمای بدن نوزاد، تنها بخش‌هایی که در حال شستشوی آن هستید از زیر حوله خارج کرده و اندام‌های دیگر نوزاد را بپوشانید.

* البته شستشوی نوزاد در لگن یا وان پلاستیکی نیز یکی از روش‌های متداول حمام نوزاد است. در اینکه کدام روش بهتر و مؤثرتر است هیچ نظر خاصی نمی‌توان داد اما باید توجه کرد که در روش دوم همواره ارتفاع سطح آب بین 5 تا 8 سانتیمتر باشد.

* همچنین نباید حتی برای یک لحظه نوزاد را در وان پلاستیکی تنها رها نمود.

* دمای آبی که بدن نوزاد را شستشو می‌دهید باید حدود 37 تا 38 درجه باشد. برای مطمئن شدن می‌توان از دماسنج استفاده کرد. همواره از گرمای مناسب محل شستشوی نوزاد (18 تا 22 درجه )مطمئن باشید زیرا بدن او خیس است و به شدت مستعد سرماخوردن

 

نی نی سایت

mina بازدید : 148 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)

بسیاری از خانم‌ها عادت دارند از کیف های مختلف در بیرون از منزل برای جابجایی وسایل ریز و درشت مورد نیاز خود استفاده کنند.

اما زمانی که یک عضو جدید وارد خانواده میشود این وسایل ریز و درشت چندین برابر خواهند شد که در مواقعی فراموش کردن برخی از آنها ممکن است برای ما و نوزاد عزیزمان بسیار درد سر ساز نیز بشود. به همین دلیل بسیار ضرورت دارد که ما یک کیف و ساک مخصوص داشته باشیم که بتوانیم تمام وسایل ضروری و مورد نیاز نوزاد خود را نیز حمل کنیم .

یک ساک لوازم نوزاد خوب با داشتن بخش های مختلف حتی باعث میشود که وسایلی که ممکن است فراموششان کنیم را به یاد بیاوریم .

یک ساک لوازم نوزاد خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. سبک و راحت بودن : فراموش نکنید که قرار است این ساک لوازم را برای مدت طولانی حدودا ( 2 سال ) بر دوش خود داشته باشید و همچنین فراموش نکنید که زمانی که وسایل نوزاد را داخل آن قرار میدهید وزن آن چند برابر میشود .

بنابراین یک ساک لوازم نباید خود وزن زیادی داشته باشد و بند ها و دستگیره های به شکلی باشد که در هنگام حمل آن فشار زیادی بر روی شانه و دست ها نباشد .

2. جا دار بودن : یک ساک لوازم خوب حتما باید جا دار باشد و بخش های مختلفی برای قرار دادن وسایل مختلف داشته باشد . 

شاید این مورد از نظر خیلی از مادران مهم نباشد با این حال به یاد داشته باشید که در بعضی روز ها مثلا مسافرت ها قرار است وسایل زیادی را همراه خود داشته باشید.

3. استحکام و زیبایی را فدای قیمت نکنید : یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از خانواده ها در هنگام خرید ساک لوازم نوزاد مرتکب میشوند این است استحکام و زیبایی ساک لوازم را فدای قیمت میکنند .

استحکام به این دلیل مهم است که قرار است این ساک لوازم که پر از وسایل نیز شده است ساعت های متوالی توسط شما جا به جا شود و اگر استحکام کافی نداشته باشد و به راحتی از قسمت های مختلف مانند بند ها و دستگیره ها و خود بدنه ساک پاره شود مجددا مجبور شوید هزینه کنید .

زیبایی نیز به این دلیل مهم است که قرار است این ساک تا مدت ها به جای کیف دستی شما باشد و زیبایی آن بسیار مهم است.

02

خرید اینترنتی یا حضوری ساک لوازم نوزاد ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم این محصول یعنی ساک لوازم نوزاد یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل سیسمونی نوزاد است بنابراین باید در خرید آن دقت کافی داشته باشیم.

ساک های لوازم نوزاد را میتوانیم از فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های حضوری و فیزیکی وسایل سیسمونی نوزاد تهیه کرد. 

ما فروشگاه معتبر و حضوری را در این بخش معرفی نمیکنیم ( چون از آن ها مطمئن نیستیم ) اما اگر قصد خرید اینترنتی ساک لوازم نوزاد را دارید میتوانید از دیجی کالا و یا فروشگاه مادرآن اقدام به خرید بکنید . فروشگاه مادرآن از نظر ما معتبر تر است چرا که بزرگترین فروشگاه تخصصی محصولات نوزاد میباشد و قیمت های آن بسیار بهتر از دیجی کالا است و همچنین سفارشات را نیز فوری ارسال میکنند با این حال تصمیم گیری نهایی با شماست و میتوانید از هر فروشگاه معتبر دیگری نیز برای خرید اقدام کنید.

ساک حمل نوزاد چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

یکی از موضعات دیگری که خانواده ها بعد از تولد نوزاد خود با آن رو به رو میشوند این است که برای حمل و نقل نوزاد خود از کدام وسیله استفاده کنند.

وسایل مختلفی مانند ساک حمل نوزاد ، کرید، کالسکه و آغوشی وجود دارند که برای همین منظور ساخته شده البته که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های مخصوص خود را دارند با این حال ما در این بخش قصد معرفی ویژگی ها و مزیت های ساک حمل نوزاد را برای شما عزیزان داریم

03

ساک حمل نوزاد بهتر است یا کریر ؟

به طور دقیق نمیتوان گفت که کدام یک بهتر از دیگری هستند چرا که هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی خود را دارند و در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند.

با این حال میتوان گفت:

  • ساک حمل نوزاد نسبت به کریر سبک تر است و این سبک بودن یکی از مزیت های آین محصول به شمار می آید.
  • ساک حمل نوزاد به دلیل پارچه ای بودن معمولا خنک تر است که برای فصول گرم مناسب است  اما به دلیل این که محیط بسته تری دارد برای فصل های سرد با پتو میتوانید داخل آن را گرم نگه دارید و همچنین باد کمتری نیز به نوزاد خواهد خورد. 
  • قیمت ساک های حمل نوزاد به نسبت کریر ها معمولا کمتر است. به این دلیل که ساک های حمل تقریبا از پارچه و چند قطعه دیگر ساخته شده اند و هزینه ی تولید کمتری نیز دارند اما کریر ها معمولا قیمت بالاتری دارند.

یک ساک حمل خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

یک ساک حمل خوب حتما باید از استحکام کافی برخوردار باشد چرا که شما قرار است فرزند عزیز خود را در آن حمل کنید . دقت داشته باشید که برندی که انتخاب میکنید از دوخت خوبی در دستگیره و بند ها استفاده کرده باشد.

نرم و لطیف بودن ویژگی دیگری است که یک ساک حمل خوب باید حتما داشته باشد . هر چند که برای راحت تر کردن داخل ان میتوانیم از پتو و تشک مخصوص استفاده کنیم ولی با این حال خود ساک نیز باید نرم و لطیف باشد. 

زیبایی ویژگی دیگری است که باید مدنظر داشته باشید.

خرید ساک حمل نوزاد از کجا ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم مانند ساک لوازم نوزاد ، میتوانید این محصول را نیز از فروشگاه های اینترنتی مانند مادرآن ، دیجی کالا و دیگر فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه‌های حضوری که در سطح شهر وجود دارند خریداری کنید. 

نکته ی مهم این است که مطمئن شوید از هر فروشگاهی که خرید میکنید محصول اصل و با کیفیت را به شما بدهند. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Diaper_bag

چند نمونه از برند های ساک حمل نوزاد:

ساک های حمل نوزاد توسط برند های مختلفی تولید و عرضه میشوند با این حال چندین برند هستند که تا امروز در ایران بیشتر رایج بوده اند در این قسمت به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

ساک حمل نوزاد مادرکر : مادرکر یک برند انگلیسی معروف است.

متاسفانه به دلیل تحریم ها و افزایش قیمت ارز فروشگاه های بسیار کمی محصول اصلی این برند را وارد میکنند که قیمت آن نیز بسیار بالاست. 

دیگر نمونه ها که در بازار با این نام موجود است تقلبی هستند. 

ساک حمل نوزاد ام اند وای m&y :ام اند وای یک برند ترکیه ای است که یکی از محصولات تولیدی آن ساک های حمل نوزاد است.

دلیجان و گراکو نیز از دیگر برند های موجود در ایران هستند. 

در پایان امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

 

ایلنا

mina بازدید : 261 سه شنبه 30 مهر 1398 نظرات (0)

حاوی آووکادو جهت تقویت سد دفاعی پوست در مقابل اشعه های مضر|آسان برای تمیز کردن – ماشین ظرفشویی، استریل کردن، اتوکلاو، ایمن|تمامی تعمیرات موبایل سامسونگ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌های سازنده صورت می‌پذیرد.|غالب تعمیرکاران فعال در مراکز غیر معتبر ، بی‌هیچ دانش تخصصی قیمت شیشه دکتر براون   نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران   محصولات دکتر براون آمریکا  و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیرات گوشی، نسبت به تعمیر موبایل سامسونگ اقدام ‌می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌گردد.|خرید به صورت آنلاین یا تلفنی میباشد ، لطفاً مراجعه حضوری نفرمایید|برند امریکایی دکتر بروان یکی از برترین برندهای محصولات نوزاد در جهان شناخته شده است.|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|  ما به شما در اینجا بهترین های جهانی را معرفی خواهیم کرد و در نهایت انتخاب را به عهده خودتان قرار خواهیم داد.|واحد تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود قیمت شیشه شیر دکتر براونز  مشکلات شیشه شیر دکتر براون  طرز استفاده از شيشه شير دكتر براون  محصولات دکتر براون آمریکا، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارد.|سرلاک پوره میوه کودک شیر خشک شیر تقویتی غذای آماده کودک سوپ و غذای آماده|- امکان استریلازیسیون چه با آب جوش چه استفاده از دستگاه استریل را در بر داشته باشد|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|گُل، خاک، کود،

خرید محصولات دکتر براون

 

لوازم باغبانیگُل، خاک، کود، لوازم باغبانی|جزئیات بیشتر این محصول در انبار موجود نیست اخطار: آخرین موجودی فعلی!|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|برای کاربرانی که با این برند آشنایی کمتری دارند قابل ذکر است که این برند با سابقه آمریکایی محصولات کودک باکیفیتی را در سبد محصولات خود دارد که دو شیشه شیر خوب اش را در این بخش مشاهده می کنید.|گل، خاک، کود، لوازم باغبانیگل، خاک، کود، لوازم باغبانی  نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران  سرشیشه دکتر براونز  لیوان دکتر براون  دستگاه استریل دکتر براون|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|پادری، کمد، لوازم اتاق خوابپادری، کمد، لوازم اتاق خواب|لوسیون ضد آفتاب کودک موستلا با اس پی اف ۵۰+ ( ساخت فرانسه ) – وزن ۲۰۰ میلی لیتر|نمایندگی تعمیرات تبلت / نمایندگی تعمیرات موبایل / تعمیرتبلت ایسوس / تعمیرات گوشی سونی / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت سامسونگ  / تعمیر تبلت ایسوس / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیرات موبایل هوآوی / نمایندگی اچ تی سی

 

/|اگر طراحی شیشه شیر های قبلی مجذوب تان نکرده است و آنها را کسل کننده می دانید و دنبال مدل های فانتزی لیوان نی دار دکتر براون  مشکلات شیشه شیر دکتر براون و طرح دار هستید بهتر است نگاهی به شیشه شیرهای رنگارنگ و طرح دار ناک بیندازید. شیشه شیر ناک در کشور ما برندی شناخته شده و مورد قبول است و با طرح های جذاب خود می تواند سلیقه های متفاوتی را راضی نگه دارد.|امن برای ماشین ظرفشویی هم هستند . حضور برند سوئیسی مدلا در وسایل سیسمونی باعث برخورداری از امکانات سالها تجربه و تحقیق این کمپانی در پروسه تغذیه و شیردهی طبیعی می گردد |هدف ما در دسترس قرار دادن محصولات اورجینال ، با کیفیت و به  قیمت شیشه شیر دکتر براونز  مشکلات شیشه شیر دکتر براون  طرز استفاده از شيشه شير دكتر براون  محصولات دکتر براون آمریکا روز و صد البته با قیمت مناسب برای هموطنان عزیز می باشد .|این محصول از برند خوش نام و جهانی دکتر براونز ساخت کشور آمریکا، تمامی جوانب سلامت یک محصول کارا و  قیمت شیشه دکتر براون   نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران   محصولات دکتر براون آمریکا بهداشتی را در نظر داشته و به خوبی توانسته محصولی کم رقیب را روانه بازارهای جهانی گرداند.|کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) می‌باشد.|لطفا بر روی فیلم زیر کلیک نموده و عملکرد شیشه شیر دکتر براونز آمریکا را مشاهده نمایید:}

 

خرید شیشه شیر دکتر براون

 

{این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|مشکلاتی که در گوشی ها و تبلت ها به وجود می آید به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود. تمام مشکلات در موبایل و تبلت به مسائل سخت افزاری منتهی نمی شوند.|ازین رو نمایندگی موبایل سامسونگ آرشیوی جامع از گلسِ انواع مدل های موبایل سامسونگ را فراهم نموده تا در صورت بروز مشکل در گلس موبایل ، از گلس اورجینال جهت تعویض استفاده نماید.|اما در نهایت، و در صورتی که روش‌های نرم افزاری جهت تعمیر باتری موبایل سامسونگ کارامد نبود، راهی جز تعویض باتری گوشی باقی نخواهد بود. در تعویض باتری گوشی به این نکته توجه کنید که نمونه جایگزین حتی‌الامکان اورجینال و یا دارای کیفیت خوبی باشد.|پر مصرف ها , پیشنهادات ویژه , شوینده و ضدعفونی کننده , مایع استریل و پاک کننده , نوزاد و کودک|نمایندگی موبایل سامسونگ و واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|در کنار تغذیه شیر مادر، مکمل‌های زیادی هستند که برای آن‌ها بایستی از شیشه استفاده کرد. میزان تغذیه نوزاد با روند رشد او افزایش پیدا می‌کند، بنابراین شیشه‌های کوچک قبلی دیگر جوابگوی نیاز نوزاد نبوده و به مرور او را کلافه می‌کند. به این منظور توصیه می‌شود چند شیشه در سایز‌های مختلف آماده داشته باشید. شیشه‌شیرهای برند «دکتر‌براون» از پلی‌پروپلین ساخته شده و سری سیلیکونی گرد دارند. طراحی گرد این سرشیشه‌ها به این منظور صورت گرفته تا نوزاد هیچ‌گونه تفاوتی بین آن و سینه مادر احساس نکند. جنس بدنه

 

این شیشه‌ها‌ به‌گونه‌ای است که مواد مغذی شیر را تا ۲۰ دقیقه در خود حفظ می‌کنند و مانع از جذب این ویتامین‌ها و مواد مفید به بدنه شیشه می‌شوند.|کلیه کالاهایی که نوزاد شما لازم دارد (شیشه شیر- سرشیشه – پستانک – دندانگیر و تمام کالاهای مربوط به سلامت و بهداشت نوزاد – کالسکه – کریر- اسباب بازی – لباس نوزاد و کودک) از بهترین برندهای سیسمونی در تمامی سایزها و متوع ترین مدل ها بر اساس هر سلیقه ای که در بازار موجود است از سایت نی نی لند خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید . اطلاعات بیشتر…|- در چندین سایز قابل سفارش باشد تا متناسب با رشد بچه ابعاد بزرگتر با گنجایش بیشتر تهیه و مصرف شود|نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|محصولات این فروشگاه به صورت دست اول و به قیمت عمده در اختیار مشتریان و هم میهنان  قیمت شیشه شیر دکتر براونز  مشکلات شیشه شیر دکتر براون  طرز استفاده از شيشه شير دكتر براون  محصولات دکتر براون آمریکا عزیز قرار می گیرد|وقتی مروری بر بهای مدلهای شیشه شیر نوزاد مدلا می اندازیم غیر از مدل مخصوص که برای کودکان با شکاف کام طراحی و تولید شده و بخاطر ساختار خاص اش پرهزینه است ، سایر نمونه های این مارک در رنج پایین تری از نظر قیمتی به نسبت دیگر فعالان بازار قرار می گیرند . البته ناگفته نماند که تخصص اصلی این برند شهیر سوئیسی در زمینه ساخت شیردوش و وسایل مرتبط با شیردهی مادر است و می توان گفت که شیشه شیر هایش در رده برترینهای بازار قیمت شیشه دکتر براون   نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران   محصولات دکتر براون آمریکا قرار نمی گیرد . ولی خوب اگر مادر شیر دوش این برند را داشته باشد

 

خرید شیشه شیر طلقی دکتر براون

 

و کودک اش هم احتیاج لیوان نی دار دکتر براون  مشکلات شیشه شیر دکتر براون به مدلهای فرم سینه نداشته باشد میتوان با همین مدل خروجی قابل قبول و دوران شیردهی آسوده ای را به سرانجام رسانند . |خلاصه که اگر یک ضرب و تقسیم بکنیم مشاهده می کنیم خرید این تعداد اقلام از برندی معتبر با این قیمت می تواند کاملا" توجیه پذیر نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران  سرشیشه دکتر براونز  لیوان دکتر براون  دستگاه استریل دکتر براون و یک خرید هوشمندانه تلقی شود|شعبه کرج: کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش کوچه قنات – ساختمان زاگرس – طبقه دوم|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|وجود کارشناسان متخصص در حوزه تعمیرات نرم افزاری موبایل باعث ارائه خدمات منحصر به فردی به شما عزیزان شده است. این کارشناسان دارای مدارک بین المللی بوده و پاسخگوی انواع نیازهای نرم افزاری موبایل و تبلت ها هستند.|دارای سیستم مکش برای خوراندن ویتامین ها به بچه(قطره چکان)|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها| تعمیرات گوشی اچ تی سی / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات تبلت ایسوس / نمایندگی هوآوی / تعمیرات گوشی سامسونگ / تعمیرات تبلت سامسونگ / نمایندگی تعمیرات سامسونگ / نمایندگی تعمیرات سونی / تعمیرات گوشی سونی / نمایندگی تعمیرات اپل / تعمیرات موبایل / تعمیرات تبلت / نمایندگی تعمیرات سامسونگ |لوسیون ضد آفتاب کودک موستلا با اس پی اف ۵۰+ ( ساخت فرانسه ) – وزن ۲۰۰ میلی لیتر|اسلیپی بیبی لینو پوشک استخری بچه کانفی بیبی هاگیز پمپرز لهستانی ضدحساسیت|سنگ پا، بهداشت و زیبایی ناخن سنگ پا، بهداشت و زیبایی ناخن|ناگفته نماند برخی هنرمندان خوش سلیقه با نگین کاری

 

روی درب و بدنه مدل های شیشه ای یک محصول لوکس و بسیار شکیل را ارائه می دهند که این مورد بخصوص در شیشه شیر اونت پیرکس دیده شده است . خلاصه اینکه کسی نمی تواند یک فرمول مشخص در این انتخاب برای همه تجویز کند و باید ببینید گرایش شما بیشتر به سمت کدام جنس است آیا سنگینی و قیمت بیشتر شیشه ای ها را به راحتی استفاده و تنوع پلاستیکی ها ترجیح می دهید یا بالعکس . البته یک عامل مهم دیگر در این زمینه این است که صاحب نظران معتقدند بطور کلی ظرف های شیشه ای بخاطر خاصیت فیزیکی شیمیایی شیشه با مواد درون خود واکنش نشان نمی دهند و این عامل می تواند در حفظ خواص محتوی کاملا" اثرگذار باشد . پس در اینجا هم با خرید شیشه شیر پیرکس مطمئن خواهیم بود که شیر با جداره های دیواره واکنشی نخواهد داد . |اگر تاچ گوشی سامسونگ دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی سامسونگ انجام پذیرد.|از آن جا که روزانه شاهد مراجعه ی افراد بسیاری به نمایندگی موبایل سامسونگ جهت تعویض گلس هستیم ، به کاربران گرامی توصیه می کنیم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه نمایش موبایل از گلس های محافظ که در بازار موجود است، استفاده نمایند.

 

https://www.drbrownsbaby.com

 

 

شیشه شیر پیرکس دکتر براون

 

این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|شیشه شیر دکتر براونز از مواد مغذی و مفید و ویتامین های شیر محافظت می کند|نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *|اما پرسش ما آن است که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیر موبایل سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می‌گردند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است.|شکوفا الکتریک سرویس،نماینده محصولات فیلیپس در ایران. ... غذا ساز; همه کاره; مخلوط کن دستی; خرد کن; سالاد ساز; همزن; چرخ گوشت; سوپ میکر; سرخ کن; زودپز برقی ...|استریل ماندن وسایل تا ۲۴ ساعت به شرط باز نشدن  قیمت شیشه دکتر براون   نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران   محصولات دکتر براون آمریکا درب دستگاه پس از شستشو|نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *|نکته: در برخی منابع اشاره شده است که اگر شما بدنبال تغذیه ترکیبی از سینه مادر و شیشه شیر هستید اگر استفاده از شیشه شیر را از همان روزهای اول شروع کنید ممکن است بیم آن برود که بدلیل جریان بهتر شیشه شیر ، نوزاد ممکن است که دیگر سینه مادر را کنار بگذارد پس بهتر است کمی صبر کنید|هرگونه اختلال در مین برد گوشی می‌تواند عملکرد کلی دستگاه را با مشکل مواجه کند. روی برد قطعات مختلفی قرار دارند که می‌توان به آی سی تغذیه، هارد، پردازنده، چیپست و غیره اشاره کرد.|توصیه می‌شود جهت پیشگیری از خراب شدن باتری، توصیه‌های ذکر شده از سوی کارشناسان جهت افزایش عمر این قطعه را جدی بگیرید.|صندلی غذای کودک ظروف غذاخوری کودک لیوان و آبمیوه خوری بیسکویت و نان سوخاری محصولات فاقد پروتئین گاوی کرم

 

نمایندگی دکتر براون

 

ترمیم کننده سینه مادر شکلات و تنقلات کودک|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|نی نی لند شاپ فروشگاه اینترنتی مجموعه فروشگاه های نی نی لند، در پی سهولت در خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است، نی نی لند نتیجه ۱۲ سال تجربه فعالیت حرفه‌ای در این حوزه می‌باشد.|ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.|تعمیر موبایل سامسونگ در تهران ، با کادری مجرب و فضایی مجهز آماده است تا مشکلات گوشی سامسونگ شما را به بهترین نحو برطرف کند. در این مرکز برای رفع…|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|- وجود قطعات کم تشکیل دهنده ، باز و سر هم کردن مجدد پس از شستشو و استریل را تسهیل می بخشد|لازم به ذکر است فروشگاه آنلاین تمیزکالا در راستای احترام به حقوق مشتریان خود اقدام به اخذ تمامی مجوزهای لازم و قانونی از مبادی ذیربط کرده است .|قریب به اتفاق نوزادان

 

از بدو تولد تا مدتها نیاز به استفاده از شیشه شیر دارند. شیشه شیر ها بواسطه استفاده مداوم در ماه های ابتدایی تولد از اهمیت به سزایی در رشد کودک برخوردارند و یک شیشه شیر خوب میتواند یک همراه دلپذیر برای گام های ابتدایی زندگی نوزاد باشد|وبلاگ کارآمدترین شیشه شیری که برای فرزندتان می توانید تهیه کنید|لوسیون ضد آفتاب کودک موستلا با اس پی اف ۵۰+ ( ساخت فرانسه ) – وزن ۲۰۰ میلی لیتر|با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به  نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران  سرشیشه دکتر براونز  لیوان دکتر براون  دستگاه استریل دکتر براون سبد خرید  قیمت شیشه شیر دکتر براونز  مشکلات شیشه شیر دکتر براون  طرز استفاده از شيشه شير دكتر براون  محصولات دکتر براون آمریکا شما افزوده شود؟|یکی از خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ ، تعویض گلس گوشی سامسونگ است. آسیب های وارد شده به گلس موبایل ممکن است به گونه ای باشد که چاره ای جز تعویض گلس نداشته باشیم.|نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.|پر مصرف ها , حراجی تمیزکالا , کرم ، لوسیون و عطر , نوزاد و کودک|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر – نبش کوچه شقایق – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – واحد ۱۹|محصولات ویژه محصولات جدید پرفروش ترین‌ ها تماس با ما قوانین خرید و ارسال درباره‌ی ما نقشه سایت}

 

سرشیشه دکتر براون

 

 

{حقیقت آن است که در صورت خرابی باتری گوشی سامسونگ، کار چندانی نمی‌توان لیوان نی دار دکتر براون  مشکلات شیشه شیر دکتر براون جهت تعمیر موبایل سامسونگ آن انجام داد و این قطعه از گوشی می‌بایست تعویض شود.|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|مرکز سخت افزار ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات مرتبط با یکی از محصولات و دستگاه های الکترونیکی، خانگی و ارتباطی پرکاربرد موجود در بازار به کاربران ارائه می گردد. کاربران دستگاه هایی نظیر فتوکپی، پرینتر، تلفن های همراه، تبلت ها، ویدئو پروژکتورها، کولرهای گازی و مواردی از این دست می توانند با مراجعه به این مرکز ضمن بهره مندی از پیشرفته ترین خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی هر یک، از مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی کارشناسان حاضر در این مرکز بهره مند گردند.|قرارگیری کودک روی دست ها و شیر دادن به او چه با سینه مادر چه با شیشه شیر نوزاد یکی از فراموش نشدنی ترین و زیباترین تجربیات هر مادری ست و هیچ والدینی دوست ندارند این لحظات را با انتخاب یک شیشه شیر نامناسب خراب کنند.|مایع لباسشویی و ضد عفونی نوزاد مالوچسکا – ۱۰۰۰ میلی لیتر|پیدا کردن تعمیرکار مجرب و قابل اعتماد، درخواست هزینه گزاف از سوی تعمیرکار بدون هیچ نرخ مشخصی، عدم گارانتی تعمیر انجام شده، هدر رفتن قیمت شیشه دکتر براون   نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران   محصولات دکتر براون آمریکا زمان برای مراجعه به فروشگاه تعمیر موبایل و منتظر ماندن تا تعمیر گوشی و بسیاری دیگر از مشکلات تنها بخشی از دردسرهای تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر گوشی دیگر محسوب می‌شوند.|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|هدف ما حفظ نامی است

 

که والدین بتوانند به آن اطمینان کنند و همواره در حال تحقیق کردن و توسعه محصولاتمان هستیم و به اندازه کافی سرمایه گذاری میکنیم تا محصولات با کیفیتی که ضامن سلامتی کودکان باشد را تولید کنیم.|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|به یاد داشته باشید که باتری‌ها زباله نیستند، پس آن‌ها را در سطل‌های زباله‌های قابل بازیافت قرار دهید تا در مراکز بازیافت از آن‌ها استفاده شود.|لوسیون و روغن مرطوب کننده کرم محافظتی و ضد آفتاب تبدیل توالت فرنگی کودک حمام کودک ملزومات حمام کودک|- دارای سیستم مکش برای خوراندن ویتامین ها به بچه(قطره چکان)|نی نی لند شاپ  قیمت شیشه شیر دکتر براونز  مشکلات شیشه شیر دکتر براون  طرز استفاده از شيشه شير دكتر براون  محصولات دکتر براون آمریکا فروشگاه اینترنتی مجموعه فروشگاه های نی نی لند، در پی سهولت در خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است، نی نی لند نتیجه ۱۲ سال تجربه فعالیت حرفه‌ای در این حوزه می‌باشد.|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|نمایندگی فروش محصولات براون در ایران شرکت تهران کالا با ضمانت تهران بوران فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی.|پستانک آناتومیک ۰ تا ۶ ماه طرح زمستان سبز سوآوینکس - ساخت کشور اسپانیا|خوب همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می فرمائید دکتر براون مدل اورجینال همچنان به یکه تازی خود در کسب عنوان بهترین شیشه شیر از نگاه این سایت ادامه داده و در صدر لیست حضور دارد اما رده های بعدی دستخوش تغییر شده اند از

 

سرشیشه 3 ماه 6 ماه 9 ماه دکتر براون

 

 

دیگر در میان شش تای برتر خبری نیست و medela هم دو پله نزول داشته است در عوض بجای اینها مارک های و کوموتومو که این روزها همه جای صحبت از خوبی هایش هست به میان بهترین ها آمده اند .|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) می‌باشد.|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|نمایندگی سامسونگ جهت آشنایی شما کاربران گرامی با جدیدترین محصولات سامسونگ، فضایی از وب‌سایت خویش را به معرفی آن‌ها اختصاص داده است. از این پس شما می‌توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات این کمپانی پرطرفدار اعم از تبلت‌ها، گوشی‌ها، لپ‌ تاپ‌ها، تلویزیون‌ها و … آشنا شوید.|به شکل پایین خوب نگاه کنید ، ببینید عملکرد ضد نفخ اش را چگونه با سرعت انجام می دهد|کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی تمیز کالا می باشد.|عملکرد چندگانه بر روی لثه همراه با نظافت دهان و لثه نوزاد|کاغذ کادو، پاکت و کارت هدیه کاغذ کادو، پاکت و کارت هدیه|دکتر لاورنس براون / سابقه: بی اعتقاد به دین، بزرگ شده در خانواده مسیحی / فارغ التحصیل دانشگاه هنر و علوم کورنل، دانشکده پزشکی دانشگاه براون و دانشگاه جروج واشنگتن / شغل: مدیر دارویی یک مرکز بزرگ چشم و نویسنده کتب مختلف.|ظرف غذای کودک و نوزاد کمتر از ۶۰ هزار تومان ظرف غذای کودک و نوزاد کمتر از ۶۰ هزار تومان|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها

 

استریل ماندن وسایل تا ۲۴ ساعت به شرط باز نشدن درب دستگاه پس از شستشو|این سر شیشه ها شیر را با کمی مکش وارد دهان نوزاد میکنند و از طرفی اگر شیشه را برعکس کنید مایع از آن خارج نمی شود.|پریما پمپرز ترکیه پمپرز آلمانی ببم پوشک مای بیبی مولفیکس مرسی|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|جلوگیری قیمت شیشه دکتر براون   نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران   محصولات دکتر براون آمریکا از خارش لثه هنگام رویش دندان - تقویت و استحکام بخشیدن به لثه نوزاد|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|کلیه کالاهایی که نوزاد شما لازم دارد (شیشه شیر- سرشیشه – پستانک – دندانگیر و تمام کالاهای مربوط به سلامت و بهداشت نوزاد – کالسکه – کریر- اسباب بازی – لباس نوزاد و کودک) از بهترین برندهای سیسمونی در تمامی سایزها و متوع ترین مدل ها  قیمت شیشه شیر دکتر براونز  مشکلات شیشه شیر دکتر براون  طرز استفاده از شيشه شير دكتر براون  محصولات دکتر براون آمریکا بر اساس هر سلیقه ای که در بازار موجود است از سایت نی نی لند خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید . اطلاعات بیشتر…|انباشته شدن گرد و غبار، نفوذ آب به داخل بلندگو و ضربه خوردن دستگاه، از دسته عواملی است که باعث خرابی بلندگوی موبایل می شوند. ممکن است در اثر این عوامل، صدای دستگاه قطع شده و یا کیفیت آن به شدت کاهش پیدا کند.|در کنار تغذیه شیر مادر، مکمل‌های زیادی هستند که برای آن‌ها بایستی از شیشه استفاده کرد. شیشه‌های شیر، بسته به موارد استفاده و سن نوزاد استفاده‌های متعددی می‌توانند داشته باشند، از قنداغ‌خوری گرفته تا شیشه‌های شیر و آبمیوه‌خوری در سایز‌های مختلف. معمولا با روند رشد نوزاد

 

https://www.instagram.com/drbrowns/

 

 

خرید پستانک دکتر براون

 

 

، میزان تغذیه او نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین شیشه‌های کوچک قبلی دیگر جوابگوی نیاز نوزاد نبوده و به مرور او را کلافه می‌کند. به این منظور توصیه می‌شود چند شیشه در سایز‌های مختلف آماده داشته باشید. شیشه‌شیر برند «دکتر‌براونز» از پلی‌پروپلین ساخته شده و سری سیلیکونی گرد دارد. طراحی گرد این سرشیشه‌ به این منظور صورت  لیوان نی دار دکتر براون  مشکلات شیشه شیر دکتر براون گرفته تا نوزاد هیچ‌گونه تفاوتی بین آن و سینه مادر احساس نکند.|متر، تراز، اندازه‌گیری دقیقمتر، تراز، اندازه‌گیری دقیق|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|نکته قابل ذکر در استفاده از شیشه شیر این است که قبل از از دادن شیر به نوزاد، چه شیر دوشیده شده و چه شیرخشک، دمای آن را کنترل نمایید، می ‌توان چند قطره از شیر را روی مچ دست چکاند تا اطمینان حاصل گردد که شیر خیلی داغ نیست، در صورتی که شیر خیلی گرم بود باید چند دقیقه‌ ای شیشه را داخل کاسه آب سرد قرار داد.|پستانک آناتومیک ۰ تا ۶ ماه طرح زمستان سفید سوآوینکس - ساخت کشور اسپانیا|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران  سرشیشه دکتر براونز  لیوان دکتر براون  دستگاه استریل دکتر براون اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|این محصول قبلا به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده نمایش علاقه‌مندی‌ها|مناسب برای شستشوی لباس نوزادان – دارای

 

قابلیت ضد عفونی کنندگی|برای تشخیص زمان تعویض باتری موبایل سامسونگ –والبته سایر برندهای گوشی- روشهای متعددی وجود دارد. در این میان، برخی نشانه‌های خرابی باتری، آسان و به راحتی قابل تشخیص و برخی دیگر دشوارترند.|بهترین ست شیشه شیر دکتر براون Dr browns  |کلیه کالاهایی که نوزاد شما لازم دارد (شیشه شیر- سرشیشه – پستانک – دندانگیر و تمام کالاهای مربوط به سلامت و بهداشت نوزاد – کالسکه – کریر- اسباب بازی – لباس نوزاد و کودک) از بهترین برندهای سیسمونی در تمامی سایزها و متوع ترین مدل ها بر اساس هر سلیقه ای که در بازار موجود است از سایت نی نی لند خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید . اطلاعات بیشتر…|محصولات سلولزی شوینده لباس نظافت منزل ملزومات ظرفشویی مایع ظرفشویی|عموم مادران سال اول از شیشه شیر نوزاد استفاده می کنند و برای سال دوم رو به سوی لیوان ها می آورند که البته این برای همه مصداق ندارد و راحتی کودک و مادر در اولویت است.

 

خرید اینترنتی محصولات دکتر براون

 

در انتخاب هم نمیتوان به همه یک پیشنهاد یکسان داد چون هر نوزاد قیمت شیشه دکتر براون   نمایندگی محصولات دکتر براون در ایران   محصولات دکتر براون آمریکا انتظارات و خصوصیات قیمت شیشه شیر دکتر براونز  مشکلات شیشه شیر دکتر براون  طرز استفاده از شيشه شير دكتر براون  محصولات دکتر براون آمریکا خاص خود را دارد و حتی ممکن است شما نیاز به امتحان چندین مدل را داشته باشید تا بهترین شیشه شیر مناسب برایتان را پیدا کنید ، ولی فرزندِ مادر دیگر به هر شیشه شیر ی پاسخ مثبت بدهد .|در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ، تعویض بلندگو با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با بهره گیری از قطعات فابریک انجام می شود.|پستانک آناتومیک ۰ تا ۶ ماه طرح زمستان سبز سوآوینکس – ساخت کشور اسپانیا|نمایندگی فروش غذا ساز و لیست روز قیمت لوازم آماده سازی غذا | زنبیل|عطر جیبی کمتر از ۲۰ هزار تومان عطر جیبی کمتر از ۲۰ هزار تومان|پادری، کمد، لوازم اتاق خوابپادری، کمد، لوازم اتاق خواب

mina بازدید : 200 سه شنبه 30 مهر 1398 نظرات (0)

علائم و نشانه ها اوایل بارداری

همه زنان هنگام آغاز بارداری علائم مشابهی را تجربه نمیکنند و علائم تجربه شده در زنان به شدت متفاوت است. یک زن در زمان بارداری لزوما علائمی شبیه به بارداری های پیشین خود یا بارداری دیگران را تجربه نمیکند ولی ،علائم خاصی مانند نبود دوران قاعدگی و افزایش وزن در همه ی حاملگی ها مشترک است ، این بخش از نمناک به توضیح تمامی علائم و نشانه های بارداری پرداخته است. در ادامه مطلب به برخی از تغییرات و نشانه های بارداری در شروع این دوره اشاره می کنیم.

دیگر علائم و نشانه های ابتدایی حاملگی شامل موارد زیر می شود:

  • تغییرات خلقی
  • سردرد
  • افزایش ادرار
  • کمردرد خفیف
  • حساسیت پستان ها
  • سیاهی هاله پستان ها
  • خستگی
  • تهوع و خونریزی خفیف
  • در اواخر بارداری نشانه ها میتوانند اینگونه باشند:
  • تورم پا
  • کمردرد
  • سوزش معده
  • کاهش ادرار
  • ضعف تنفس

 علائم و نشانه بارداری

علائم و نشانه های بارداری

اما بپردازیم به مهم ترین علائم بارداری که زود مشخص می شوند:

علائم اولیه بارداری چه موقع شروع می شوند؟

این علائم در برخی از زنان در سه ماه اول بارداری و در بعضی دیگر در طول بارداری رخ دهد.علائم بارداری به علائم پیش از قاعدگی شباهت دارد به همیین دلیل تشخیص را غیرممکن میسازد.

ولی آیا نشانه های بارداری برای همه زنان یکسان است؟ علائم حاملگی در زنان متفاوت است. آن ها ممکن است در کیفیت یا شدت این علائم متفاوت باشند ، و حتی علائم حاملگی یک زن ممکن است برای همان زن در حاملی بعدی یکسان نیاشد. و این علائم ممکن است در بخش های مختلف دوران بارداری رخ دهد در این بخش از نمناک به بررسی علائم بارداری در مراحل ابتدایی و پایانی بارداری می پردازد.

16 نشانه و علائم اولیه در شروع دوران بارداری

1. نداشتن دوران قاعدگی و توقف عادت ماهیانه :

قاعدگی جا افتاده  مشخصا نشانگر بارداری است چراکه در طول بارداری قاعدگی وجود ندارد. بعضا ، گرفتگی خفیف و لکه هایی هنگام کاشت تخمک بارور شده در رحم دیده شده ، که میتواند با با دوره ی قاعدگی اشتباه گرفته شود. زنانی که قاعدگی نامنظمی دارند ممکن است فورا متوجه عدم قاعدگی خود نیز نشوند اما اگر قاعدگی منظمی ندارید با مشاهده نشانه های دیگر همچون تکر ادرار، حالت تهوع، دردناک و سفت شدن سینه ها و ... می توانید احتمال دهید که باردار هستید.

2. لکه بینی و گرفتگی عظلات رحم :

خونریز خفیف یا لکه بینی ممکن است پس از 6 تا 12 روز پس از لقاح ، هنگام چسبیدن تخمک بارورشده به دیواره رحم اتفاق بیوفتدهمچنین در این زمان ممکن است گرفتگی عضلات نیز رخ دهد.

3. ترشحات واژن از علائم بارداری

در ابتدای شروع دوران بارداری برخی از زنان ممکن است متوجه ترشحات شیری رنگ و غلیظ از واژن شوند.این اتفاق در هفته اول بارداری رخ میدهد، چراکه دیواره واژن ضخیم تر می شود و این ترشحات ممکن است در طول بارداری رخ دهد. اگر ترشحات همراه با بوی بد یا سوزش و خارش تخلیه میشوند، علائم عفونت باکتریایی است. در صورت وقوع این اتفاق باید متخصص را در جریان بگذارید.

4.تغییرات پستان ها یکی از علائم بارداری

در اوایل هفته های اول بارداری زنان بسیاری شاهد تغییرات در پستان هایشان هستند. این تغییرات میتواند شامل احساس سفتی ، سیاهی ، سنگینی ، پربودن یا خارش باشد و این ناراحتی پس از گذشت چند هفته کاهش پیدا میکند.

5. خستگی از نشانه های بارداری

در حالیکه این علامت بسیار نامرتبط باشد و میتواند به با عوامل متعددی مرتبط باشد ، زنان باردار اغلب از اوایل بارداری احساس خستگی دارند.

خستگی

احساس خستگی یکی از علائم بارداری است

6. سیاهی هاله پستان :

( areolas) یا ناحیه دور پستان ، از لحاظ رنگ ممکن است سیاه شود.

7.استفراغ ،تهوع / بیماری صبحگاهی از علائم بارداری

این نام در واقع نامگذاری غلطی است ، چرا که حالت تهوع میتواند در هر ساعت و زمانی در طول روز اتفاق بیوفتد .برخی از زنان هرگز این علامت را تجربه نمیکنند، در حالیکه برخی ممکن است تهوع شدید داشته باشند. شایع ترین زمان شروع آن بین هفته های دوم و هشتم بارداری است. این علائم در اغلب زمان تا هفته ی سیزده یا چهاردهم پایان می یابد اما در برخی نیز تمام دوران بارداری وجود دارد.

حالت تهوع

حالت تهوع و استفراغ یکی از علائم بارداری

8. حساسیت به بعضی از بوها:

در اوایل دوران بارداری استشمام برخی بوها میتواند حالت تهوع ایجاد کند.

9. افزایش ادرار از علائم بارداری است

برخی زنان افزایش ادرار ناشی از تغییرات هورمونی را تجربه میکنند، که در حدود هفته ششم تا هشتم اتفاق می افتد. اگر علائم دیگر مثل ، سوزش ادرار نیز دارید ، باید با پزشکتان در این باره صحبت کنید.

10. ضعف و سرگیجه از علائم مهم بارداری

احتمالا تغییرات هورمونی روی سطح گلوکز و فشار خون تاثیر میگذارد بنابراین منجر به سرگیجه و ضعف می شود.

سر گیجه و ضعف

یکی از علائم بارداری ضعف و سرگیجه است

11.یبوست

سطح هورمون میتواند موجب یبوست در برخی بانوان شود.

12.سردرد از نشانه های بارداری

سردرد نیز میتواند ناشی از تغییرات هورمونی باشد و در طول بارداری رخ دهد.

13.کمردرد یکی از شایع ترین علائم بارداری

اغلب به عنوان علائم اواخر بارداری شناخته شود اما میتواند از اوایل نیز بارداری شروع شود.

کمر درد

نشانه ها و علائم شایع بارداری

14. تمایل/ تنفر از غذا ( اصطلاحا ویار):

ویار داشتن از اوایل بارداری آغاز مییشود و ممکن است تا پایان این دوره با شما همراه باشد. بعکس در برخی از زنان میتواند به شکل تنفر از غذا ( حالت تهوع نسبت به غذای مشخص) نیز میتواند رخ دهد.

15. تغییرات خلقی از نشانه های بارداری است

در طول سه ماهه ی اول بارداری به دلیل تغییرات هورمونی ، زنان باردار ممکن است تنش ، استرس و دیگر عوامل را تجربه کنند.

استرس داشتن

شایع ترین علائم بارداری که سریع مشخص می شود

16.نفس تنگی از شایع ترین علائم بارداری

بدن تقاضای اکسیژن بیشتری میکند ( برای حمایت از رشد جنین) ممکن است برخی زنان را متحمل تنگی نفس کند . این علامت اغلب در اواخر بارداری مشاهده میشود.

بسیاری از این علائم میتواند در سه ماهه ی سوم نیز رخ دهد مثل تغییرات خلقی ، سردرد، ویار و خستگی و علایمی چون سفتی پستان و تهوع اغلب با پیشرفت بارداری بهبود میابند ، علائم بیشتر اواخر بارداری مربوط به اندازه رحم و افزایش وزن است. همانند علائم اولیه بارداری ، همه ی زنان این علائم را تجربه نمیکنند و هر کسی به میزان معینی نیز آن را تجربه نمیکند.

17 .تشیخص بارداری از طریق انجام تستهای آزمایشگاهی

با انجام آزمایشهایی همچون آزمایش خون ؛ آزمایش ادرار می توان منفی و یا مثبت بودن بارداری را مشخص نمود. یکی از مطمئن ترین و رایج ترین روشهای تشخیص حاملگی این آزمایشها میباشد. در هر دوی این آزمایشها با اندازه گیری و بررسی میزان هورمون گنادوتروپین نتیجه گیری بارداری به سرانجام میرسد . سطح هورمون مد نظر در انجام آزمایش خون در روزهای 8 و 9 و 10 و در آزمایش ادرار از روز 21 بارداری تا 28 دوران بارداری قابل تشخیص میباشد ؛ البته در نظر داشته باشید امکان اشتباه این آزمایش نیز وجود دارد و ممکن است با اینکه باردارید پاسخ آزمایش بارداری منفی باشد . اگر علائم حاملگی را داشتید و آزمایش منفی بود مجددا آنرا پس 10 روز یا یک هفته تکرار کنید.

18.بالا بودن دمای کلی بدن

چنانچه دمای بدن شما در ابتدای روز و قبل از خوردن صبحانه بالا به نظر میرسد و این حالت را تا 21 روز مداوم داشتید ؛ احتمال بارداری در شما وجود دارد.

19. نتیجه ی بیبی چک در منزل 

توجه داشته باشید که بیبی چک و محصولات تست بارداری در منزل که معمولا از داروخانه ها تهیه میشوند تا گذشت 7 روز از عقب افتادن دوران قاعدگی قابل اعتماد و دقیق نیستند . پس بهتر است بعد از گذشت هفت روز از عقب افتادن تاریخ پریود این تست ها را انجام دهید.

8 علامت و تغییرات در اواخر بارداری

1. افزایش وزن در بارداری

اغلب زنان معمولا افزایش وزنی حدود 25 تا 35 پوند را در طول بارداری تجربه میکنند. این افزایش وزن ناشی از رشد جنین ، جفت، رشد سینه ها ،و افزایش حجم خون و مایعات می باشد.

 افزایش وزن

افزایش وزن یکی از علائم بارداری

2. تغییرات پستان ها در دوران بارداری

درطول دوران بارداری سینه ها رشد میکنند و درست پس از زایمان مایع زرد رنگی به نام کلستروم ازپستان خارج میشود.

3. سوزش معده از علائم بارداری

فشار ناشی از بزرگ شدن جنین میتواند منجر به فشار به شکم و جایجایی آن شود.

سوزش معده

سوزش معده یکی علائم مهم بارداری

4.ورم پا از علائم بارداری

فشاری که از جانب جنین به مادر میرسد ، گردش خون را در رگ های پا کاهش داده و موجب ورم پا میشود.

5. رگ های واریس:

افزایش حجم خون .ممکن است منجر به تشکیل وریدهای واریسی ، هموروئید یا ورید های عنکبوتی کوچک شود.

6. نفس تنگی یکی از علائم شایع بارداری

رحم دیافراگم را به سمت سینه گسترش میدهد و موجب نفس تنگی میشود.

تنگی نفس

تنگی نفس از علائم و نشانه های مهم بارداری

7. تراوشات ادراری:

گاهی اوقات زنان تراوش مقداری ادرار هنگام خندیدن ، عطسه و سرفه را تجربه میکنند.

8. انقباضات برکتون هیک :

چند هفته پیش از زایمان اتفاق می افتد ، بسیاری از زنان دچار این انقباضات میشوند؛ این انقباضات ضعیف بوده و در فواصل معینی رخ نمیدهد.

گزینه هایی برای تسکین علائم بارداری موثر واقع می شود؟

برخی از درمان های خانگی و روش های خودمراقبتی میتواند به کاهش علائم ناخوشایند بارداری کمک کند. مصرف بسیاری از دارو ها هنگام دارو بی خطر هستند، از جمله آنتی بیوتیک . برای مصرف دارو های بدون نسخه و یا هرگونه مکمل و بیماری ، با پزشک خود مشورت کنید.در پایین تعدادی از خود مراقبتی های لازم هنگام بارداری را ملاحظه میکنید:

رژیم غذایی مناسب و ورزش میتواند به حفظ وزن و کاهش علائم ناخوشایند بارداری کمک کند.پس از سه ماهه ی اول از ورزش های طولانی مدت و دراز کشیدن به پشت اجتناب کنید.

کفش راحتی بپوشید بویژه اگر ورم پا دارید.

برای برداشتن فرزندانتان یا شی سنگین از ری زمین ابتدا زانوی خود را خم کنید و سپس آن را بردارید

روی تشکی سفت و با یک بالش به پهلو بخوابید.

لباس زیر مناسبی انتخاب کنید.

غذاهای فیبر دار مثل میوه ها و سبزیجات مصرف کنید

برای جلوگیری از تهوع و سوزش معده وعده های غذایی کوچکی بخورید ، از غذاهای چرب پرهیز کنید و مایعات کافی بنوشید.

علائم بارداری

 تسکین علائم بارداری با گزینه های کاربردی 

علائم بارداری یا سندرم پیش از قاعدگی؟

بسیاری از نشانه های اوایل بارداری مثل حساسیت پستان ها،خستگی ، تغییرات خلقی ، گرفتگی خفیف عضلات، درد کمر و دیگر موارد علائمی است که زنان پیش از قاعدگی تجربه میکنند. تا زمان نتیجه آزمایش هیچ راهی برای تعیین بارداری یا پی ام اس وجود ندارد.

mina بازدید : 125 دوشنبه 29 مهر 1398 نظرات (0)

زمانهای زیادی در زندگی همه‌ی ما هست که آرزو می‌کنیم ای کاش دستورالعمل‌هایی داشتیم یا دست کم کسی به ما می‌‌گفت چه می‌شود و چه باید بکنیم. وقتی پای بارداری و زایمان به میان می‌آید این موضوع پررنگ‌تر هم می‌شود.

پرورش دادن یک انسان در رحم، یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که یک نفر می‌تواند با آن روبرو شود، اما به نظر می‌رسد هیچ چیزی قابل مقایسه با به دنیا آوردن یک کوچولوی دوست داشتنی نیست و چیزی وجود ندارد که یک زن را برای اتفاقاتی که قرار است طی زایمان و بعد از آن بیفتد کاملا آماده کند.

نکاتی که پزشکان به تازه مادر‌ها نمی‌گویند

در بیشتر موارد پزشکان اصول را به بیماران می‌گویند. مثلا پزشک یک خانم باردار او را نسبت به چیزهایی که باید بخورد آگاه‌تر می‌کند و احتمالا این را هم می‌گوید که نباید نزدیک به زمان زایمان چیزی بخورد.

یک چیز دیگر که معمولا پزشکان آن را با زنان باردار مطرح می‌کنند، وزن کودک و وزن مادر است؛ اینکه وزن سالم برای هر دو چیست، نسبت به چه علامت‌هایی باید دقیق باشید و ...، اما یک سری موضوعاتی نیز وجود دارد که پزشک مادر باردار معمولا در موردشان صحبتی نمی‌کند.

درمورد گرفتگی‌های بعد از زایمان چیزی نمی‌گویند

خیلی از خانمها نمی‌دانند که ممکن است بعد از زایمان دچار گرفتگی‌هایی بشوند که نسبتا دردناک نیز هستند. این نوع گرفتگی‌ها، بخشی از پروسه‌ی بازیابی بدن بعد از زایمان است، اما اگر زنی این موضوع را نداند و انتظارش را نداشته باشد دچار وحشت و اضطراب خواهد شد. تقریبا نیمی از تمام خانمهایی که زایمان می‌کنند این گرفتگی‌ها را خواهند داشت. اما یادتان باشد که این اتفاق شیوه‌ی تطبیق مجدد بدن بعد از زایمان است و در بیشتر موارد دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

بعد از سقط جنین احتمال تراوش شیر وجود دارد

سقط جنین یکی از دردناک‌ترین تجربیات مادر می‌‌تواند باشد که برای جسم و روان و احساسات مادر نیز بسیار گران تمام می‌شود. بعضی از خانمهایی که سقط جنین دارند ممکن است تراوش شیر از پستان داشته باشند که البته همیشه اینطور نیست.

این اتفاق تا حدود زیادی به این بستگی دارد که طول مدت بارداری چقدر بوده است. واکنش مادر‌ان جنین از دست داده نسبت به تراوش شیر از پستان‌هایشان متفاوت می‌‌تواند باشد؛ برخی اصلا دوست ندارند این اتفاق بیفتد در حالیکه عده‌ای دیگر تصمیم می‌گیرند با شیر خود، بچه‌هایی را که به شیر مادر نیاز دارند تغذیه کنند.

نکاتی که پزشکان به تازه مادر‌ها نمی‌گویند
احتمال اضطراب بعد از زایمان وجود دارد

خیلی از زنان و مردانی که به تازگی بچه‌دار شده‌اند دچار اضطراب می‌شوند که دور از انتظار هم نیست. زیرا آنها به تازگی صاحب فرزندی شده‌اند که باید به دقت از او مراقبت کنند و گاهی شرایط می‌تواند واقعا استرس برانگیز شود.

اما اگر یک تازه مادر خیلی زیاد دچار اضطراب و استرس شود به احتمال زیاد اختلال اضطراب بعد از زایمان را تجربه می‌کند. در چنین مواردی لازم است به خود یادآوری کند که تنها نیست و از اطرافیان خود درخواست کمک و همکاری کند. حدود نیمی از موارد گزارش شده از افسردگی و اضطراب بعد از زایمان، با هم روی می‌دهند و ده درصد از تازه مادرها با این اختلال خلقی روبرو خواهند شد.

زور زدن حین زایمان لازم نیست

خیلی وقتها هنگام زایمان به مادر دستور داده می‌‌شود که فشار وارد کند (زور بزند) تا به بیرون راندن کودک کمک کند. اما چیزی که هر کسی نمی‌داند این است که واقعا نیازی به زور زدن مادر نیست. وقتی صحبت از به دنیا آوردن کودک می‌شود، دو نوع فشار وجود دارد: یکی «فشار هدایت شده» نام دارد و نوعی است که زیاد در موردش شنیده‌اید؛ وقتی دهانه‌ی رحم مادر تا 10 سانتیمتر باز می‌‌شود به او گفته می‌شود زور بزند. نوعی دیگر هم «فشار خودبخودی» نام دارد. این نوع فشار، طبیعی‌تر است و بدن هر وقت که خودش بخواهد این فشار را وارد می‌کند.

مدتی طول می‌کشد تا عوارض زایمان برطرف شود

به دنیا آوردن یک دختر یا پسر کوچولو می‌تواند تغییراتی در بدن‌تان ایجاد کند اما بیشتر این تغییرات معمولا بعد از طی یک پروسه به شرایط نرمال برمی‌گردند، ولی برای ریکاوری کامل بعد از زایمان، به زمان نیاز دارید.

یکی از چیزهایی که اغلب پزشکان با بیماران خود آنطور که باید مطرح نمی‌کنند، پروسه‌ی ریکاوری بعد از زایمان است. مثلا اینکه مادر تازه زایمان کرده تا مدتی درد خواهد داشت و ممکن است خونریزی یا ترشحاتی هم داشته باشد. این اتفاقات دردسرسازند اما موقتی‌اند.

نکاتی که پزشکان به تازه مادر‌ها نمی‌گویند
گرفتگی‌های حین بارداری طبیعی‌اند

یکی از بیشمار چیزهایی که پزشکان در موردشان حرفی نمی‌زنند این است که گرفتگی‌های حین بارداری طبیعی‌اند. بله درست است گاهی گرفتگی‌ها ممکن است خطرناک باشند اما همیشه هم اینطور نیست. طی سه ماهه‌ی اول بارداری، رحم بسیار رشد می‌کند و اغلب، علت گرفتگی‌ها در سه ماهه‌ی اول همین است.

برخی از زنها حتی ممکن است احساس کنند در آستانه‌ی شروع پریود هستند اما بعدا متوجه می‌شوند گرفتگی‌های آنها به این دلیل بوده که باردارند! سه ماهه‌ی دوم زمانی است که مادر باردار کمتر ممکن است دچار گرفتگی شود، اما مادرانی که چند قلو باردار هستند ممکن است در این دوره گرفتگی‌هایی داشته باشند زیرا رحم آنها بیشتر منبسط می‌شود. در سه ماهه‌ی سوم نیز گرفتگی‌‌ها شایع‌اند.

برای پزشک فرقی نمی‌کند قبل از زایمان شِیو کرده باشید یا نه

پیش از زایمان آنقدر موضوعات مهمی برای نگرانی وجود دارد که دیگر نوبت به شیو کردن نمی‌‌رسد. اما همیشه هستند خانمهایی که دغدغه‌ی این را دارند که قبل زایمان باید شیو بکنند یا نه. به طور کل بهتر است اصلا نگران این موضوع نباشید چون شیو کردن یا نکردن شما تاثیری در زایمان ندارد و برای پزشک هم مهم نیست. اما اگر قرار بر سزارین باشد معمولا شیو کردن لازم است.

ممکن است موقع زایمان استفراغ کنید یا مدفوع داشته باشید

یکی دیگر از موارد که معمولا پزشکان به زنان باردار نمی‌گویند این است که ممکن است حین زایمان استفراغ کنند یا مدفوع داشته باشد و به همین دلیل است که توصیه می‌کنند قبل از زایمان چیزی نخورید. استفراغ حین زایمان اغلب بدون اینکه قبلش علامتی داشته باشد روی می‌دهد و اتفاق بدی هم نیست. گاهی نشانه‌ی این است که مادر به خط پایان نزدیک می‌شود! یعنی استفراغ کردن اغلب پیش از شروع زور زدن روی می‌دهد.

نکاتی که پزشکان به تازه مادر‌ها نمی‌گویند
بعد از پاره شدن کیسه آب، بیشتر از آنچه فکر می‌کنید برای زایمان وقت دارید

سالهای زیادی است که به مادران باردار هشدار داده می‌شود اگر کیسه آب جنین پاره شد، وقت زایمان است؛ چه بدن مادر آماده‌ی شروع زایمان باشد و چه نه. این هشداری است که در اصل برای اجتناب از عفونت‌های بالقوه‌ی رحم داده می‌‌شود.

اما زمانهایی وجود دارد که لزومی ندارد بعد از پارگی کیسه آب، اینداکشن یا تحریک زایمان انجام شود، مخصوصا اگر هنوز سه تا شش هفته باقی مانده باشد و جنین، نارس باشد، چون هنوز به زمان بیشتری برای رشد کردن داخل رحم مادر نیاز دارد. اما از سویی دیگر، اینداکشن منجر به کاهش نسبی احتمال عفونت‌های محیطی می‌شود. این نوع عفونت، کوریوآمنیونیت نام دارد.

برنامه ریزیهای‌تان ممکن است تغییر کند

داشتن برنامه‌ای برای زایمان بدون تردید چیز خوبی است چون به هر حال همیشه از قبل آمادگی داشتن و با برنامه پیش رفتن کمک می‌کند روند کار بهتر باشد. اما باید یادتان باشد که برنامه‌ی زایمان هم مانند خیلی از برنامه‌های دیگر ممکن است دستخوش تغییراتی نیز بشود. برنامه‌ی زایمان و تولد کودک‌تان تغییرات زیادی ممکن است بکند. مثلا مادر ممکن است در ابتدا تصمیم بگیرد زایمان طبیعی داشته باشد. سپس وقتی که روز موعود فرا می‌رسد، نظرش عوض شود. ضمنا بر اساس وضعیت سلامت مادر یا جنین نیز ممکن است شرایط تغییر کند.

مجبور نیستید صاف روی کمر بخوابید

اگر قرار باشد زایمان در بیمارستان انجام شود معمولا مادر را صاف روی کمر می‌خوابانند و پاهایش را در طرفین قرار می‌دهند یا در وضعیتی شبیه نشسته می‌گذارند. اما واقعیت این است که این پوزیشن‌ها اغلب زایمان را برای مادر یا کودک، راحت‌تر نمی‌کنند. به جای این پوزیشن‌ها، پوزیشن‌های دیگری هستند که ثابت شده بهترند. چمباتمه زدن، ایستادن، نشستن و به یک وری شدن نیز برای پروسه‌ی زایمان بسیار خوبند و اجازه می‌دهند جاذبه به بیرون آوردن جنین کمک کند و زایمان راحت‌تر شود.

برای زایمان به نور زیادی نیاز نیست

اوکسیتوسین هورمونی طبیعی است که در پروسه‌ی زایمان دخیل است و به بدن برای شروع انقباضات کمک می‌کند. خیلی از خانمهایی که در زمانهای گذشته زایمان کرده‌اند می‌توانند به شما بگویند که حین زایمان، پزشک نورهای زیادی را به سمت مادر می‌تاباند تا همه چیز را دقیق‌تر ببیند. اما این کار برای ترشح اوکسیتوسین خوب نیست. زیرا ملاتونین هورمونی است که در نبود نور یا در نور اندک، ترشح می‌شود و گیرنده‌های ملاتونین در رحم واقع شده‌اند و به اوکسیتوسین در پروسه‌ی زایمان کمک می‌کنند.

گاهی ماماها انتخابهای بهتری نسبت به متخصصین زنان و زایمان هستند

پزشکان متخصص در کمک به زایمان مادر، عالی عمل می‌کنند اما ماماها نیز همینطورند. ولی زمانهایی وجود دارد که ماما انتخاب بهتری می‌تواند باشد. مثلا زنانی که بارداری‌شان پُر از ریسک است نیاز دارند تحت نظر پزشک باشند زیرا پزشکان آموزش دیده‌اند که چطور موقعیت‌های اورژانسی، عمل جراحی و ... را مدیریت کنند.

 

اما خانمهایی که بارداری سالم و عادی دارند، ماما برایشان مناسب‌تر است. ماماها به دلایل زیادی انتخابهای بسیار خوبی هستند که یکی از آنها کنترل درد است. پزشکان معمولا در چنین مواردی دارو تجویز می‌کنند اما خیلی از زنان باردار ترجیح می‌دهند دارو مصرف نکنند. در چنین مواردی یک ماما تصمیم می‌گیرد درد مادر باردار را با روش‌های دیگری مانند ماساژ یا شیوه‌های طبیعی‌ دیگر تسکین بدهد.

نکاتی که پزشکان به تازه مادر‌ها نمی‌گویند

صحت سونوگرافیها صد در صد نیست

این روزها هر زن بارداری دست کم یکی دو بار سونوگرافی انجام داده است. هفت نوع سونوگرافی وجود دارد: سونوگرافی ترانس واژینال، سونوگرافی داپلر، سونوگرافی پیشرفته، سونوگرافی استاندارد، سونوگرافی سه بعدی، سونوگرافی چهار بعدی و اکوکاردیوگرافی جنین. سونوگرافیها از تکنولوژیهای بسیار بالایی برخوردارند و نسبت به گذشته پیشرفتهای زیادی کرده‌اند اما به این معنی نیست که خطا ندارند. مثلا گاهی ممکن است سونوگرافی به اشتباه نشان بدهد جنین مشکلی دارد یا هیچ مشکلی ندارد.

یکبار سونوگرافی واقعا کافیست

سونوگرافی می‌تواند ترسناک باشد! چون بعضی از خانمها اصلا دوست ندارند داخل رحم خود را ببینند. اما برای برخی دیگر ممکن است کاملا برعکس باشد. به هر حال سونوگرافی می‌تواند به مادر و پدر منتظر این اطمینان خاطر را بدهد که همه چیز روبراه است. اما واقعا یک سونوگرافی کافیست و بهترین زمان وقتی است که بارداری بین 16 تا 20 هفته است. این زمانی است که اگر مایل باشید می‌توانید جنسیت جنین را بفهمید.

نکاتی که پزشکان به تازه مادر‌ها نمی‌گویند
اگر در تاریخ مقرر زایمان نکردید به این معنی نیست که مشکلی وجود داردپ

تاریخی که برای زایمان مادر باردار مقرر می‌شود لزوما قطعی نیست. بچه قرار نیست دقیقا سر تاریخ و ساعت مقرر به دنیا بیاید صرفا به این دلیل که دکتر شما آن تاریخ را مشخص کرده. ممکن است شما تاریخی را که پزشک‌تان تعیین کرده پشت سر بگذارید اما این به معنی وجود مشکل نیست. تاریخ زایمان، تخمینی است و جنین ممکن است یک یا دو هفته زودتر یا دیرتر تصمیم به تولد بگیرد! به عبارتی دیگر، این تاریخ‌های مقرر شده فقط کمک‌تان می‌کنند آماده‌تر باشید اما قطعی نیستند.

دانستن جنسیت جنین همیشه هم ایده‌ی خوبی نیست

تست غیرتهاجمی تشخیص پیش از تولد اختلالات کروموزومی (Cell free DNA test) به دلایل متعددی می‌تواند مفید باشد؛ به والدین این امکان را می‌دهد که بدانند کودک متولد نشده مشکل خاص ژنتیکی دارد یا نه و ضمنا جنسیت جنین را مشخص می‌کند.

مشکل این نوع تست این است که قابل اعتماد نیست. مثلا نتایج تست ممکن است نشان دهد جنین، ریسک بالایی برای آناپلوئیدی دارد اما بعدا معلوم شود سالم است. همه‌ی پدر و مادرها دوست دارند فرزندانشان سالم باشند و این احتمال می‌تواند استرس بسیار زیادی برایشان تولید کند.

حضور نزدیکان در اتاق زایمان همیشه هم خوب نیست

تولد یک نوزاد، بزرگترین بخش از زندگی هر پدر و مادریست. هیجان تولد نوزاد و حس عاطفی تازه به وجود آمده همه چیز را شگفت انگیز و زیبا می‌کند. گاهی پدر و مادر دوست دارند هیجان و شادی خود را با دیگران سهیم شوند و در چنین شرایط ی سایر اعضای خانواده به اتاق زایمان دعوت می‌شوند. اما در مواردی دیگر، پدر و مادر ِ منتظر ترجیح می‌دهند اولین لحظات تولد کودک‌شان در خلوت خودشان و بدون حضور هیچکس دیگری بجز تیم پزشکی باشند. این لحظات، سهم پدر و مادر کودک هستند و آنها این حق را دارند که سه نفره این شادی را برگزار کنند و کاملا متعلق به خودشان باشند.

نکاتی که پزشکان به تازه مادر‌ها نمی‌گویند

بعد از زایمان ممکن است دچار ریزش مو شوید

بعضی از خانمها از ریزش موهای خود بعد از زایمان متعجب و نگران می‌شوند. تقریبا تا چهار ماه بعد از زایمان، بیشترین احتمال ریزش مو وجود دارد. باید بدانید که موهای شما قبل از تولد یک سالگی کودک‌تان برخواهند گشت، پس نگران نباشید.

می‌توانید طی این مدت از شامپوهای حجم دهند استفاده کنید و ظاهر موهای‌تان را پُرتر نشان دهید. ضمنا توصیه می‌کنیم در این مدت از شامپوهای حاوی نرم کننده استفاده نکنید چون موهای‌تان را سنگین می‌کنند و در این روزها برای‌تان خوشایند و مناسب نیستند.

 

برترینها

mina بازدید : 138 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

متخصص گوش، حلق و بینی گفت: عفونت‌‍‌های ‌بارداری عامل ایجاد اختلال شنوایی می‌شود.

مشهود تقیلو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با انواع ناشنوایی، اظهار کرد: ناشنوایی دارای انواع مختلفی از جمله ناشنوایی انتقالی یا هدایتی است؛ به طور مثال اختلال در ساختمان گوش، استخوان‌چه‌‍‌های گوش، پرده گوش، گوش میانی و یا گوش داخلی است. تشکیل نشدن هر قسمتی از گوش ممکن است، اختلال شنوایی به صورت مادرزادی یا پس از تولد را ایجاد کند. ضربات مختلف به گوش ناشی از تصادفات نیز گاهی سبب ایجاد اختلال در گوش و ناشنوایی می‌شود.

وی در رابطه با نوع دوم اختلال شنوایی، افزود: نوع دوم کاهش شنوایی و ناشنوایی، ناشنوایی حسی - عصبی و مغزی است. ناشنوایی حسی - عصبی و مغزی به صورت مادرزادی یا در اثر عوامل مختلف ممکن است عصب شنوایی را دچار آسیب کند یا سبب ایجاد اختلال در مرکز درک شنوایی در مغز شود و فرد را از درک کلمات و شنیدن عاجز کند.

متخصص گوش، حلق و بینی در رابطه با سومین نوع اختلال شنوایی، تصریح کرد: سومین نوع اختلال شنوایی مخلوط ناشنوایی انتقالی و ناشنوایی حسی - عصبی بوده است؛ در کل برای تشخیص این نوع ناشنوایی‌ها باید از بیمار نوار گوش گرفته شود که به صورت غربالگری در اطفال و در دوره زمانی یک ماهه و تکرار آن در هر سه ماه و انجام تست شنوایی است و در جهت بررسی ساختمان اختلال گوش سی.‌تی.‌اسکن بهترین راه برای تشخیص اختلالات ساختاری و ساختمانی گوش که باعث ناشنوایی می‌شود است.

تقیلو در رابطه درمان اختلال شنوایی، ادامه داد: درمان اختلال شنوایی بستگی به علت آن دارد؛ به طور مثال بعضی از اختلالات ساختمان و استخوان‌چه‌‍‌ها ممکن است با عمل جراحی اصلاح شود، اگر کانال گوش خارجی تشکیل نشده باشد باید این کانال ایجاد شود؛ منتهی در رابطه با اختلال شنوایی حسی - عصبی و اختلال تکامل مغز برای این بیماران از نظر جراحی و درمان دارویی کاری نمی‌توانیم انجام دهیم فقط در صورت وجود زمینه مناسب در این بیماران کاشت حلزون و جراحی‌های مربوط به سمعک‌گذاری انجام می‌شود.

وی در رابطه با علل ایجاد ناشنوایی، اظهار کرد: یکی از علل ایجاد ناشنوایی، حسی - عصبی بوده که ممکن است در تکامل مغز مشکل ایجاد کند و یا مریض نیاز به استفاده از سمعک و کاشت حلزون داشته باشد.

متخصص گوش، حلق و بینی در رابطه با پیشگیری از ناشنوایی، افزود: چیزی که در زمینه پیشگیری از ناشنوایی حائز اهمیت است، عفونت‌های دوره جنینی در شکم مادر از نظر ابتلا به سرخچه، سرخک و سیتومگالوویروس و بقیه عفونت‌ها است که اگر مادران باردار به این عفونت‌ها مبتلا شوند ممکن است، سبب ایجاد ناشنوایی در جنین شود.

تقیلو با اشاره به اهمیت مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج، تصریح کرد: مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج و پرهیز از ازدواج فامیلی نیز امری مهم در این زمینه بوده و در صورت شک در هرگونه اختلالی، باید سریعا به پزشک مراجعه شود؛ به طور مثال زمانی که کودکی متولد می‌شود و واکنش آن به صدا ضعیف بوده و یا صدای تلویزیون را موقع تماشا بلند کرده و یا املای آن در کلاس ضعیف باشد، این شک وجود دارد که کودک دچار اختلال شنوایی است.

وی در رابطه با اهمیت پرهیز از مصرف برخی داروها، بیان کرد: پرهیز از مصرف برخی داروها بسیار مهم است؛ آنتی‌بیوتیک‌هایی که در آخر کلمه خود حرف سین دارند مانند جنتامایسین، استرپتومایسین و غیره امکان دارد باعث کاهش شنوایی حسی - عصبی شوند و همین‌طور مریض را به طور کامل ناشنوا کنند. پرهیز از مصرف داروهای ایبوپرفن، دیکلوفناک و آسپرین برای بیماران سبب آسیب می‌شود، مگر اینکه در شرایط خاص استفاده شود.

این مسئول ادامه داد: پرهیز از گوش دادن به صداهای بلند، استفاده از هندزفری و هدفون برای گوش دادن به موسیقی در نوجوانان و ضربه‌های وارده به گوش در ورزش‌های مختلف یا تصادفات باعث اختلال شنوایی می‌شود. اختلال شنوایی سبب اختلال در ارتباط و تعامل با دیگران و بیان نظرات خود می‌شود و مشکلاتی را در سالمندان، ضعف بهداشت و درمان، اختلال اعصاب و روان در آنها را ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در کودکان باعث اختلال ارتباط با دیگران شده و وقتی که ارتباط شما با دیگران مختل شد قدرت یادگیری پایین آمده و افت تحصیلی ایجاد می‌شود در نتیجه اکنون تحصیلات به صورت پایه برای اشتغال مهم است، این بیماران مشکل اشتغال نیز خواهند داشت و در سال‌های اخیر سازمان‌های حمایت‌کننده تخصصی برای افراد دارای اختلال شنوایی و ناشنواها ایجاد شده است که حامی و مدافع اجتماعی، حقوقی و مدنی ناشنوایان هستند و از طرفی افراد ناشنوا با توجه به نقص ضرورت جبران آن در زندگی تمرکزشان را روی استعدادهای دیگر خود گذاشته و معمولا موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های دیگر فعالیت مانند فعالیت آموزشی، هنری و غیره دارند.

 

ایسنا

mina بازدید : 216 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)

لذت دیدن چهار دست و پا رفتن شیرخوارتان برای اولین بار وصف‌ناپذیر است، حتی با این‌که ممکن است تلاش او بی‌نقص نباشد. تلاش برای چهار دست و پا رفتن زمانی رخ خواهد داد که دلبند شما خزیدن را آموخته است و اکنون تلاش می کند تا وزن بدن خود را بر روی دست ها و پاها نگه داشته و با هماهنگی حرکات دست و پا بتواند تنه را به سمت جلو حرکت دهد. زمان چهار دست و پا راه رفتن کودک مهمولا حوالی 9 ماهگی است. هرچند که برخی از شیرخواران دیرتر و یا زودتر وارد این مرحله از رشد می شوند. بعلاوه مشاهده شده که برخی از نوزادان اصلا چهاردست و پا نمی روند و بعد از خزیدن یاد می گیرند که  اشیا را گرفته و بایستند.

گاهی شیرخواران پیش از جلو رفتن، برعکس چهار دست و پا حرکت کرده و اصطلاحا دنده عقب می روند، که کاملا طبیعی است. به مرور زمان با یاد گرفتن حفظ تعادل و حفظ هماهنگی دست‌ها و پاهایش، روش جلو کشیدن خود را یاد خواهد گرفت.

چهار دست و پا حرکت کردن در جهت برعکس الزاما  نشانه‌ای از یک اختلال (نظیر اوتیسم) نیست. تا وقتی کوچولوی شما بتواند با دست و پا روی زمین حرکت کند، لازم نیست نگران چیزی باشید. در واقع، کارآمد شدن در هر چیز زمان می‌برد و چهار دست و پا حرکت کردن هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا شیرخواران در جهت برعکس چهار دست و پا حرکت می‌کنند و چرا دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

چرا یک شیرخوار در جهت عکس چهار دست و پا حرکت می‌کند؟

چهار دست و پا رفتن بخشی از رشد حرکتی است که مربوط به حرکت بزرگ عضلات نظیر توانایی برای نشستن، راه رفتن و دویدن است. با اینکه این مهارت‌های حرکتی به نظر ساده می‌رسد اما نیازمند عملکرد متوالی و درست اعصاب، ماهیچه‌ها و استخوان است.

وقتی کوچولوی شما معمولا بین شش و نه ماهگی شروع به چهار دست و پا حرکت کردن می‌کند، ممکن است راحت‌ترین و کارآمدترین روش نظیر سینه‌خیز را انتخاب کند که در آن روی شکم، خود را جلو می‌کشد.

اگر چهاردست و پا راه رفتن کودک در جهت عکس آسان باشد، ممکن است آن را به دلایل مختلفی ترجیح بدهد:

  • اگر بازوهای شیرخوار از پاهایش قوی‌تر باشد، خود را عقب می‌کشد و در جهت عکس حرکت می‌کند.
  • بالاتنه شیرخواران از پایین‌تنه آن‌ها رشد بیشتری دارد که دلیل دیگری برای چهار دست و پا رفتن آن‌ها در جهت عکس است.
  • شیرخوارانی که بازوهایشان را بیشتر فشار می‌دهند تمایل دارند در جهت عکس حرکت کنند.

وقتی پاهای او قوی‌ شود، شروع به حرکت به سمت جلو می‌کند. اگر از حرکت چهار دست و پا به سمت جلو رد شود یا این‌که اصلا چهار دست و پا راه نرود، هر دو مورد کاملا طبیعی است. معنایش این نیست که یک نقطه عطف را رد کرده است. توجه داشته باشید که نوزادان نارس نسبت به نوزادان دیگر، برای رسیدن به نقاط عطف زمان بیشتری نیاز دارند. گاهی اوقات، اطفالی که بیشتر از حد طبیعی وزن دارند نسبت به اطفال سالم به زمان بیشتری برای چهار دست و پا رفتن نیاز دارند.

 چطور شیرخوارم را به چهار دست و پا رفتن به سمت جلو تشویق کنم؟

فرشته شما خودش حرکت چهار دست و پا به سمت جلو را یاد خواهد گرفت. اگر می‌خواهید کوچولوی‌تان را تشویق کنید، می‌توانید کارهای زیر را برای او انجام بدهید.

  • برای اموزش چهاردست و پا راه رفتن کودک، اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش را خارج از دسترس و در جلوی او قرار بدهید تا به سمت آن چهار دست و پا برود. ممکن است برایش سخت باشد، اما در کمک کردن به او عجله نکنید. بگذارید سعی خودش را بکند. حین تلاش، ماهیچه‌هایی که برای چهار دست و پا رفتن نیاز دارد قوی‌تر می‌شوند.
  • روی زمین بنشینید و به او نشان بدهید که چطور باید به سمت جلو چهار دست و پا راه برود. ممکن است حین انجام این کار حالت مسخره‌ای پیدا کنید.
  • وقتی شیرخوار شما در وضعیت چهار دست و پا قرار گرفت، به آرامی او را با قرار دادن دست‌تان روی باسنش به سمت جلو هل بدهید.
  • سعی کنید دست‌ها و پاهایش را حرکت بدهید تا احساس حرکت به جلو را تجربه کند.
  • با غذای مورد علاقه‌اش او را به سمت جلو ترغیب کنید.
  • از زیراندازهای دراز کشیدن روی شکم برای تمرین چهار دست و پا رفتن استفاده کنید.
  • کوچولوی شما برای این‌که چیز جدید را یاد بگیرد به تعریف و تشویق شما نیاز دارد. آن‌ها را تشویق و تمجید کنید تا تفاوت را مشاهده کنید.

با این حال، یادتان باشد که او را مجبور نکنید. یادگیری چهاردست و پا راه رفتن کودک باید برای شیرخوار شما سرگرم‌کننده باشد. همچنین،‌ کوچولوی‌تان را با شیرخواران دیگر مقایسه نکنید. ممکن است کمی از بقیه جلو‌تر یا عقب‌تر باشد. باید بگذارید با سرعت خودش پیش برود. در ذهن داشته باشید که چهار دست و پا رفتن به سمت عقب یا این قبیل، ظرف مدت چند ماه که فرشته شما شروع به راه رفتن و دویدن می‌کند، فراموش خواهد شد.

 

نی نی پلاس

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 1,773
  • بازدید کلی : 18,797