loading...
بارداری زایمان نوزاد سیسمونی
mina بازدید : 32 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

من عاشق این کرم بسیار خامه ای لوکس و مرطوب کننده آن هستم که می تواند برای سوختگی استفاده شود و من از این کرم برای بچه های خود استفاده می کنم. حتی برای پوست خالی. اگر اگزما دارید ، این کرم برای شماست. سودوکرم دو تا کرم آنقدر ضخیم است که می توانید به عنوان یک درمان به مرطوب کننده معمول خود اضافه کنید.

 

این کمک کننده بود؟

02 آگوست 2018 توسط fjh78

عالی!

سوگند می خورم این یک وان جادو است. روی خیلی چیزها کار می کند من به هر حال یک وان در دست دارم. این بهترین است.

 

آیا این مفید بود؟ بله (1) خیر (0)

رتبه بندی و بررسی شما

یک بررسی بگذارید

سلب مسئولیت

این صفحه برای ارتقاء تجربه خرید خود در وب سایت Ocado استفاده می شود. در حالی که ما از شما مراقبت می کنیم ، باید از شما مراقبت کنیم. باید توجه داشته باشید که محصولات در معرض تغییر هستند. در صورت نیاز به اطلاعات دقیق ، باید با سازنده مشورت کنید که اطلاعات تماس آن در بسته بندی یا برچسب ظاهر می شود. من نمی توانم مسئولیت هر گونه اطلاعات نادرست را بپذیرم. این توضیحات به وب سایت طرف مقابل پیوند دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که تصاویر عکس فقط پیشنهادات ما را در مورد چگونگی تهیه غذای شما نشان می دهند این داده ها فقط برای مصارف شخصی تهیه شده است. این ممکن است به هیچ وجه تولید نشده باشد بدون رضایت قبلی Ocado Limited ، و نه بدون دو تائید.

سودوکرم چیست و چه زمانی از آن استفاده می شود؟

سودوکرم یک کرم درمانی ضد عفونی کننده است که شرایط مختلف پوستی مانند بثورات پوستی ، اگزما ، زخم بستر و ... را درمان و تسکین می دهد.

 

کرم ضد عفونی کننده از یک پایه ضد آب تشکیل شده است که یک فیلم محافظ را تشکیل می دهد و از این رو از تحریک کننده های پوستی مانند رطوبت ، مواد شوینده ، ادرار و مدفوع در تماس با پوست جلوگیری می کند.

 

 

 

چگونه علائم را درمان می کند؟

در مورد بثورات پوستی ، سودوکرم از نظر بالینی ثابت شده است که پوست لطیف کودک شما را تسکین داده و آن را بهبود می بخشد و به سه روش ساده کار می کند: یک پوسته نرم کننده باعث ایجاد پوستی دردناک یا ملتهب می شود. مواد تشکیل دهنده آن به دلیل خواص درمانی شناخته می شوند. و یک بی حسی موضعی ملایم به کاهش درد و سوزش کمک می کند.

 

برای سایر علائم ، درمان و تسکین ملایم از بریدگی ، چرای جوش ، سوختگی جزئی ، آکنه و اگزما. خطر ابتلا به عفونت را کاهش داده و ناراحتی را تسکین می دهد.

 

 

 

آیا می توان سودوکرم را از طریق پیشخوان خریداری کرد؟

سودوکرم ، از شما خواسته می شود قبل از سفارش شما یک پرسشنامه پزشکی کوتاه توسط داروساز خود Chemist-4-U تکمیل کنید. این نوع محصول دقیقاً مشابه همین است. این بهترین انتخاب برای شماست.

 

 

 

چه عواملی باعث Nappy Rash می شود؟

تا یک سوم نوزادان و کودکان نوپا در هر زمان مبتلا به بثورات ناخوشایند می شوند. این بیماری معمولاً در نوزادان مشاهده نمی شود ، اما همه نوزادان می توانند بثور شود.

 

بثورات ناخوشایند ناشی از:

 

پوست کودک شما مدت طولانی در تماس با پوست یا پو (مدفوع) است

مالش خسته کننده بر روی پوست کودک شما

تمیز نکردن ناحیه غافلگیر و یا تغییر اغلب موهای زائد به اندازه کافی

صابون ، مواد شوینده یا حمام حباب

دستمال مرطوب مبتنی بر الکل

کودک شما اخیراً آنتی بیوتیک مصرف می کند

ممکن است تکه های قرمز در قسمت پایین کودک شما وجود داشته باشد ، یا ممکن است کل منطقه قرمز باشد. ممکن است پوست آنها دردناک به نظر برسد و احساس لمس کند و ممکن است لکه ، جوش یا تاول وجود داشته باشد.

دوز توصیه شده این درمان چیست؟

سودوکرم فقط باید به عنوان کارگردانی استفاده شود. پماد را به طور محافظه کارانه روی ناحیه آسیب دیده بمالید. ماساژ دهید در حرکات دایره ای تا زمانی که جذب پوست شود. می توان آن را دو تا سه بار در روز استفاده کرد.

 

 

 

چه زمانی نباید از این محصول استفاده شود؟

در صورت حساسیت به هر یک از مواد ذکر شده از سودوکرم استفاده نکنید. رکتوم ، مهبل یا آلت تناسلی مرد این محصول فقط برای مصارف خارجی است. اگر این کرم با پانسمان ، لباس ، ملافه یا پارچه دیگر تماس پیدا کند ، می توان آن را به راحتی با شعله برهنه مشتعل کرد. در حین استفاده از این محصول از آتش خودداری کنید.

آیا سودوکرم عوارض جانبی ایجاد می کند؟

عوارض جانبی جزئی با این درمان از جمله تحریک و واکنش آلرژیک مرتبط بوده است. علائم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

خارش

سوزاندن

درد در جایی که کرم اعمال شود

واکنش آلرژیک شدید ممکن است منجر به تورم ، قرمزی و ایجاد برجستگی های درد و خارش شود. در صورت بروز تحریک ، باید استفاده از آن را قطع کرده و با پزشک خود صحبت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد گزارش عوارض جانبی ، به وب سایت کارت زرد MHRA مراجعه کنید.

 

 

 

ذخیره سازی

دور از دید و دسترس کودکان ، بالای 25 درجه نگهداری نکنید. در جای خشک و خنک نگه دارید.

 

 

 

اطلاعات مهم

این محصول یک دارو است؛ در صورت بروز مشکلات پزشکی اساسی یا مصرف داروی دیگری یا درمان مکمل قبل از مصرف این محصول ، داروساز شیمیدان -4-A قبل از مصرف این محصول. با ما یا پزشک خود تماس بگیرید. برای خدمات پزشکی در منطقه خود ، لطفاً به https://www.nhs.uk مراجعه کنید

 

اگر باردار هستید یا باردار هستید ، قبل از مصرف این محصول با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید. اگر آلرژی دارید ، از پزشک یا داروساز خود بپرسید که آیا این دارو برای شما مناسب است یا خیر.

 

تمام داروها را از دید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

 

لطفاً قبل از استفاده از این محصول ، جزوه موجود را با دقت بخوانید.

 

 

 

مشاوره مفید در مورد محدودیت ها و اعتیاد به دارو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیاست محدودیت دارو ، لطفا اینجا کلیک کنید.

 

اگر نگران اعتیاد به داروهای "ضد نسخه" هستید از شما می خواهیم برای کمک و مشاوره حرفه ای به لینکهای زیر مراجعه کنید:

رقابت سودوکرم گودی کیسه

20 ژوئن • رقابت ها

 

کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم بیش از 80 سال است که مادر ساده و مؤثر بوده و برای تسکین پوست و درمان بثورات پوستی بسیار عالی است.

کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم به اندازه کافی برای همه درام های کوچک زندگی همه کاره است و می تواند بیش از درمان فقط دردهای پایین نوزادان به شما کمک کند!

درمان بثورات ناخوشایند

سودوکرم از نظر بالینی ثابت شده است که پوست لطیف کودک شما را تسکین داده و بهبود می بخشد و به سه روش ساده کار می کند: یک پوسته نرم کننده باعث تسکین پوستی یا ملتهب می شود. مواد لازم برای خواص درمانی آنها شناخته شده است. علاوه بر این ، یک بی حسی موضعی ملایم به کاهش درد و سوزش کمک می کند.

برش ، چرا و سوختگی جزئی

سودوکرم تسکین ملایم و در عین حال مؤثر از بریدگی ها ، چرای و سوختگی جزئی دارد. با ایجاد یک لایه محافظ بر روی منطقه آسیب پذیر ، به بهبود زخم ها کمک می کند. خطر عفونت را کاهش می دهد ، همچنین حاوی بی حسی موضعی ملایم برای تسکین ناراحتی است.

آکنه

کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم کرم مخصوص بثورات ناخوشایند در کشور است اما می دانید که برای درمان شرایط پوستی مانند آکنه نیز عالی است؟ کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم به منظور تسکین و بهبودی در ضمن محافظت از منطقه آسیب دیده از عفونت بیشتر کمک می کند.

اگزما

اگزما یک بیماری پوستی خشک است که تقریباً در هر پنج کودک یک و یک در دوازده بزرگسال در انگلیس را تحت تأثیر قرار می دهد. این ممکن است باعث ایجاد پوسته پوسته و پوسته پوسته شود ، که مرطوب نگه داشتن دردناک و دشوار است. کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم می توانید از آن برای آرامش ، تسکین و بهبودی اگزما و سایر شرایط پوستی استفاده کنید. فرمول منحصر به فرد مانند این عمل می کند:

لانولین هایپوآلرژنیک بی آب یک پوست نرم کننده ، تسکین دهنده و نرم کننده است ، در حالی که

بنزیل الکل خواص بی حس کننده و ضد عفونی کننده موضعی دارد و به کاهش ناراحتی کمک می کند

پایه آب دافع کننده آب ، از جمله پارافین و سایر موم ها ، یک مهر و موم محافظ ایجاد می کند.

تمام اعضای KidStart می توانند یکی از پنج کیف خوب تابستانی سودوکرم را برنده شوند. برای ورود به رقابت برای یکی از این کیسه های خوب ، فقط Tweet را در زیر وارد کنید تا وارد قرعه کشی جایزه شوید.

بعلاوه ، به یاد داشته باشید که در صفحه فیس بوک خود به مسابقه فیس بوک سودوکرم نیز نگاهی بیندازید. همانطور که می توانید minis های iPad ، Kindles و خیلی چیزهای دیگر را کسب کنید!

 

کیف خوب چیست؟

مراقبت و محافظت از سودوکرم

 

کرم مراقبت از پوست

 

کلاه لژیونر (برای کودکان)

 

عینک آفتابی کودکان

 

 

مقاله مرتبط

https://www.kidstart.co.uk/blog/eyes-wide-open/

KidStart - كمك كمکی در این راه

برای ادامه مطالعه این مقاله

یک حساب KidStart باز کنید

از خرید آنلاین خود برای فرزندان خود پول دریافت کنید.

با بیش از 1600 خرده فروش ذخیره کنید

از خانواده نیز برای پس انداز دعوت کنید - مادربزرگ ها و مادربزرگ ها دوست دارند کمک کنند!

من تصمیم گرفتم که در مورد پوست بنویسم زیرا تصمیم گرفتم که برطرف شوم ، اینترنت را جستجو کردم و علاج کردم. با وجود صفحات بی پایان گوگل در مورد مبارزه با پوست مشکل ، به نظر نمی رسید که واقعاً کار کند.

پس از مطالعه پوستم ، متوجه شدم که از آکنه کمدینوژن رنج می برم. اگر علائم و نشانه های آکنه برای محصول ، رژیم غذایی ، هورمون ها ، پاکیزگی و غیره دارید می توانید به خود بگویید.

به نظر نمی رسد شما یک الگوی را پیش بینی کنید که چرا اینجا هستند ، من نمی دانم آنچه را که من اشتباه می کنم انجام نمی دهم. سرنخ مهم دیگر این است که اگر بر روی صورت خود دارای برآمدگی های رنگی پوست هستید که ظاهر آن با آرایش بدتر می شود. این بسته های کومدون بسته ، منافذ فوق العاده مسدود شده و عوضی مادربزرگ است.

شما می دانید چه چیزی باعث شما شده است ، اما من هیچ ایده ای نداشتم ماههای استرس زا داشتم ، شاید این چیزی باشد که من این کار را کردم.

 

- من متخصص پوست نیستم - این فقط کاری است که برای من کار کرده است و بیشتر چیزهایی است که جیب شما را نمی شکنم!

 

به هر حال بر روی عمل.

 

1) من به دلیل آنچه که باعث ایجاد نگرانی پوست می شود ، از ذهنی شروع می کنم این است که چگونه این امر باعث ایجاد اعتماد به نفس ، عشق به خود و بهزیستی ذهنی شما می شود. برای من بسیار استرس زا بود که احساس کنم زندانی بر روی پوست خودم است. من مطمئن هستم که می دانید من درباره چه چیزی صحبت می کنم. من می دانم که یک روز ، بعد از اینکه تغذیه شدم صورتم را با دست و لباس خود پوشانده ام ، اگرچه آن را لعنتی می کنم ، بگذارید فقط یک عکس بگذارم. عکس زیر را در اینستاگرام قرار دادم و صادقانه احساس وزنه برداری کردم. این بسیار جابجایی است. چقدر از دوستان و غریبه ها حمایت می کنید - بیشتر از این باعث می شود شما واقعی شود. ذهن من از من تشکر کرد به دنبال پست IG من ، یک عکاس درخشان به من نزدیک شد که از من خواست که مدل بندی کنم

من می دانم که پوست من بدترین وضعیت را ندارد اما بدتر از آن است که در عکس زیر نشان داده شده است. من فقط به اندازه کافی بزرگ شده ام و آن را به اندازه نیمه راه در سفر روشن پوست خود قرار نمی دهم. *

 

عکس در سمت چپ در ماه نوامبر گرفته شد. عکس امروز در سمت راست من است.

 

IMG_5044.JPG

IMG_8087.JPG

شستشو:

 

2) کیت ضد لکه دار 3 مرحله ای La Roche-Posay Effaclar: 25 پوند

- من تا زمانی که محصولات از بین نرفتند از این استفاده می کردم (فکر می کنم خیلی خشک است اما به طور قطع روال من را به طور موثری شروع کرد. من تفاوت را دیدم و می خواستم کیت را همانطور که مارک توصیه می کند دوباره تنظیم کنید اما حدود 25 پوند است بنابراین به دلایل مالی دوباره آن را خریداری نکردم. من فکر می کنم اگر من دوباره آن را خریداری کرده بودم ، خیلی بهتر می شد

* دستورالعمل های مربوط به کیت را دنبال کنید *

* E45 کرم رزمی خوبی برای خشکی *

 

3) صابون سیاه و سفید آفریقایی مرطوب

- من از این و فقط این برای بقیه سفر خود استفاده کردم و هنوز هم از آن استفاده می کنم. من احتمالاً استفاده از آن را برای همیشه بیشتر ادامه خواهم داد. کره کره در آن ، بنابراین خیلی بد نیست. من این کار را با یک اسفنج نرم صورت صبح و شب استفاده کردم. من وضوح خود را پایین کشیدم در حالی که پوست من واقعا بد بود ، زیرا لایه برداری شدید می تواند پوست شما را تحریک کرده و آن را بدتر کند.

 

4) شکر قهوه ای و اسکراب عسل: 2 پوند

- من این اسکراب خانگی را درست می کنم و هفته ای 1-2 بار برای لایه برداری از آن استفاده می کنم. در ابتدا ملایم باشید. به پوست خود گوش دهید.

 

شستشوی پست:

 

5) تونر حاوی پاک کننده پوست چای: 6.50 £

) سودوکرم: 3 پوند

- کرم همه کرم ها ، MVP ، جادوگر ، عزیزم ، شفابخش. تا به حال یک وان سودوکرم را تمام کرده اید و فرزندی نداشتید؟ Sudocrem است؟ که

- من اکثر شب ها سودوکرم را اعمال می کنم یا فقط در طول روز آن را می پوشم. بیشتر اوقات اما بهترین نقاط یا نشانها یک یا دو روز قدیمی است. همچنین اگر یکی از آنها را پاپ کرده اید و به پوست باز احتیاج دارید ، عالی است. قرمزی را کاهش می دهد و چیزهایی را در مسیر خود می کشد. این یک ایده خوب برای lol پوست است

http://www.boots.com/sudocrem-antiseptic-healing-cream-125g-10006321

 

7) کرم خشک کننده ماریو بدسکو: 16 پوند

- محصولات ماریو بدسکو تاکنون واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داده است. این وان کوچکی از خشکی برای شکستن جدید (مانند سودوکرم) بسیار عالی است و به ریشه کن کردن آنها چند روز بعد کمک می کند. با دقت و به روشی کوچک استفاده کنید. این SUPER DRYING جای تعجب ندارد زیرا این همان چیزی است که آنها آنرا صدا زدند ، بنابراین سعی کنید هر روز از آن استفاده نکنید. این کار وسوسه انگیز است زیرا کار می کند اما من بین این و سودوکرم متناوب هستم. شما قادر خواهید بود از شر آنها خلاص شوید ، اما آنها می توانند شما را با پوست خود در تماس نگه دارند. زمان بندی با کرم خشک کردن بسیار مهم است. اگر شما مجبور باشید خودتان قضاوت کنید ، من متخصص وقت نیستم.

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/mario-badescu-acne-drying-cream

 

پاداش برای ballers:

 

8) یکشنبه بشقاب پرنده فوق العاده روشن کننده صورت رایلی بشقاب پرنده: 68 £ 34 68

- چیزهای شگفت انگیز و خارق العاده ای راجع به این روغن در اینجا می خوانم. اما به دلیل برچسب قیمت آن بسیار دور از دسترس نبود. مادر در کریسمس آمد اما رویاهای من به حقیقت پیوست! (فریاد می زنم) من از دسامبر استفاده کرده ام ، اما این به طور قطع باعث تقویت لوکس بودن پوست من است. این لول آبرسان ، روان ، صلح آمیز ، آرام بخش است. من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم ، زیرا فقط پوستم بهتر شد و دستم را گرفتم. اگر می توانستم زودتر از پس این هزینه برآمدم ، به صورت پیش فرض خریداری می کردم. ارزشش را دارد

https://www.cultbeauty.co.uk/sunday-riley-u-f-o-ultra-clarifying-face-oil.html

 

آرایش

- همانطور که احتمالاً می دانید آرایش می تواند محرک بزرگی برای منافذ مسدود شده و مشکلات پوستی باشد. من آن را زیاد نمی پوشم و تمام چیزی که می پوشم این است:

Rescue Complexion Minerals Bare Minerals: Cream Cream Hydrating Tinted SPF 30

کانسیلر کامل بازی Rimmel Match

 

به طور کلی ، سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که بر روی آنها نوشته شده "غیر comedogenic" باشد.

 

امیدوارم که این کار مفید باشد! احساس راحتی کنید تا با هر سؤال دیگری به من سر بزنید

 

درخشان بمانید ، خوشحال باشید ، بی نتیجه بمانید. تو جلال.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 1,776
  • بازدید کلی : 18,800